Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Amanda karácsonyi ajándéka

2008.12.25. 21:09 - RKriszta

A Jézuska az idén nagyon kedves volt, a fa alatt szépséges ajándékok vártak mindenkit és én mire bukkantam..egy gyönyörű boritékra, amiben Amanda ajándéka rejtőzött..egy kis történet tőle:

 

Még nyár volt mikor anyáék odahívtak a nappaliba. Leültünk és azt mondták, hogy most pár hónapig esély sem lesz arra hogy újra lombik programra menjenek. Persze rögtön kétségbe estem, mert minden vágyam volt egy kistestvér. Szinte már zokogtam, mikor azt hiszem Anya mondta, hogy azért mert már a pocakjában van egy baba. Na persze, hogy ettől a mondattól nem hogy sírtam hanem bőgtem örömömben. Eltelt 1, 2, majd 3, hónap. Aztán 4 majd 5,mely harmadik napján éreztem először hogy rúgott és talán 25-én tudtuk meg hogy fiú lesz. Miközben lement az a négy hónap annyit kerestük a neveket, annyit fogtam anya hasát és annyi jó történt. Az utolsó hónapban annyira izgultam, hogy minden este kikésztettem a ruhámat, hátha menni kell.  Ugyanis Anya megígérte, hogy ott lehetek a szülőszoba előtt, mikor az öcsém megérkezik. Aztán hipp-hopp, egyik reggel, Apa bevitte Anyát a kórházba, de természetesen előbb felkeltettek. Csak annyit mondtak, hogy bemennek a kórházba, és ha azt mondják, hogy ma megszületik Barnabás, akkor én is bemehetek a Papával. Be is mentünk. Vagy 2,5 órát vártunk, legalábbis nekem nagyon sok időnek tűnt. Kint ültünk a Papa, Ingrid és én. Nagyon izgultunk, Nem hazudok, én vagy 200 –szor kérdeztem meg hogy: „mikor jönnek?”, „hol vannak”?” mit csinálnak már”?
Hamarosan eljött a csoda, Anya kilépett az ajtón egy pinduri kisfiúval. Alig tudtam megszólalni. Ezt a pillanatot vártam egész életemben. Sajnos csak egy kicsit láthattam, mert be kellett menniük a szobájukba, mi pedig hazajöttünk és vártuk a hívást, hogy mikor mehetünk. Többször is voltunk bent Anyánál és Barninál. Nemsokára hazajöttek és mi készítettünk Apával egy hatalmas feliratot, hogy „jó, hogy itthon vagytok!!” Itthon óvtuk, védtük, dédelgettük Barnit. Lassan felfedezte a játékokat és a hangokat. Nagyon sokat játszottam és játszok Barnival. Amikor már kicsit nagyobb lett, akkor mindig a nagykádban fürdött. Jobban mondva fürödtünk, és még most is. Barni valahányszor meghallja hogy:” pancsi”, egészen extázisba jön, vagy azt, hogy: „kaja”, te úristen le sem lehet állítani. Barni, ugye most 9 hónapos és annyira szép és okos. Ezt nem csak a testvéri szeretet mondja, hanem , tényleg szép, nem?
 
Azért mondom, hogy okos, mert pl. tud integetni, néha már tudja, hogy hogy csinál a Kifli akit imád, és van egy járgánya, (amit Helénától kapott) amivel egész ügyesen közlekedik. Ezzel a járgánnyal mindig játszunk, pl. a folyosón száguldozunk, vagy én neki megyek nekifutásból.
Ha végig gondolom ezt az egészet, ezt a 18 hónapot, míg Anya hasában volt , míg a kórházban voltak, a fürdéseket,, a kacagással teli játszásokat. Eszembe jutnak apróságok, hogy mennyire nehéz és fáradságos munka egy kisbaba, miközben mos, főz, takarít. Mégis áll a lábán, van kedve ,meghallgatni a baromságaimat, segít ahányszor csak kérem, megkapok mindent és annyit , de annyit foglalkozik velem és a családdal.
Úgy érzem ezt nem lehet nagyon sok köszönömmel kifejezni. Ezért készülök egy hatalmas ajándékkal Anya szülinapjára és remélem tetszeni fog neki. De addig is:
Anya, nagyon köszönöm, nagyon köszönöm, nagyon köszönöm, nagyon köszönöm,…….
 
Szerintem így gondolja Barni is és képzeljétek megtudtam, hogy a sok-sok „dáj-dáj”, köszönömöt jelent.
 
                                                                                      Amanda
 

Puszika.hu - Csillogó karácsonyi képek

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr82841767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPanka 2008.12.26. 21:01:26

Ez gyönyörű karácsonyi ajándék, szerintem az egyik legszebb, amit egy anya kaphat a gyerekétől...Megkönnyeztem, ahogy olvastam, boldog anyuka lehetsz, hogy ilyen okos, csupaszeretet lányod van, aki így imádja a valóban tündéri kisöccsét.
Nagyon boldog karácsonyt kívánok nektek, Amanda az én karácsonyomat is bearanyozta ezzel a történettel, köszönöm neki!

gneke 2008.12.27. 10:45:33

Nagyon szép ajándék! Én úgy sírtam, míg olvastam, mint Amanda mikor megtudta hogy nem lesz több lombik...
Barnika gyönyörű, nem vagy elfogult Amanda:-)
Hű, ezek után mi lesz a szülinapi ajándékod Kriszta?

Boldog Új Évet: G család

Masika és Lili · http://farkaslili.mlap.hu 2008.12.27. 12:19:03

Látom nem csak Én érzékenyültem el! Nagyon büszke lehetsz a lányodra Kriszta, azt hiszem szebb ajándékot nem is kaphattál volna!

Pocakos Macska 2008.12.28. 14:27:58

Egyetértek az előttem szólókkal, a leggyönyörűbb ajándék volt ez a fa alatt! :)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2008.12.29. 09:10:37

Ez nagyon szép volt:)))) Sok-sok szép együtt töltött napot kívánok Nektek! A képek nagyon szépek, gratulálok!

Ildi-84 2008.12.29. 09:54:07

Nagyon megható, gondolom számodra meg méginkább az volt, amikor ezeket a sorokat olvastad... :) Büszke lehetsz a Lányodra, hogy ilyen ajándékkal tudott meglepni! Igazán szép!!! ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.12.30. 17:02:39

ha egyszer majd, valami hasonló ajándékot kapok Lucától tudni fogom, hogy nem rontottam el semmit.. elérzékenyültem ;)

Ingrid 2008.12.30. 20:59:06

Szépek vagytok a fotókon! Amanda pedig... nincsenek is rá szavak...

Masika és Lili · http://farkaslili.mlap.hu 2008.12.31. 14:10:19

BUÉK Drága Kriszta, neked és a kis családodnak is!

Pocakos Macska 2008.12.31. 16:09:23

Nagyon Boldog Új Évet Kívánok! :)

Pöttye (törölt) 2009.01.03. 10:47:17

csodálatos családod van...És Amanda olyan kislány, amit minden nő álmodik magának....
Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánok nektek!!!

Zsibrák 2009.01.03. 19:56:18

Nagyon szép ajándékot kaptál..., úgy vágyom most egy kislányra! :) Persze, tudom, hogy nem minden kislány ilyen mint Amanda, de hátha nekem is mázlim lenne... :)

simonanya 2009.01.06. 15:43:36

Még nem túl rég találtam rátok, igyekszem szorgosan visszaolvasgatni. Már amennyire az én Barnihoz igencsak hasonló korú Simon babám engedi. :) Barni és Amanda egyszerűen tündéri gyerkőcök. Büszke lehetsz rájuk, bár gondolom erre nem nagyon kell bíztatni. :)

Anikó

RKriszta 2009.01.06. 19:56:02

LÁnyok, MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÖM a kedves szavakat...


süti beállítások módosítása