Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Zsömi az új családtag...1 napig

2009.01.27. 12:04 - RKriszta

 

Történt mindez pénteken, amikor is valahová igyekeztünk Barnival. A házunktól pár percre a főúton egy pici kutyára lettem figyelmes, akit ide-oda kerülgettek a kocsik, ő meg csak fülét, farkát behúzva igyekezett ugyanezt tenni. Egy pillanat alatt felmértem a helyzetet és kiugrottam érte….Úgy láttam, nagyon örül a kedves szónak és egy pillanat múlva már pár puszin is túl voltunk és Zsömi már ott utazott a csomagtérben. Zsömiről tudni kell, hogy ő egy kislány vizsla, kb. 4 hónapos. Elvittem őt egy állatorvoshoz, abban reménykedve, hogy találunk benne chippet, de sajnos nem.. Így Zsömi elindult velünk haza. Este sétáltunk egy nagyot velük, majd Kifli nagyon lovagiasan viselkedve átengedte Zsöminek szeretett éjszakai helyét a garázsban. Így Zsömi nagyon fegyelmezetten nálunk töltötte az éjszakát. Reggel nekem el kellett mennem, de BF elvállalta, hogy az este elkészített plakátokat kiragasztgatja a környéken. Hát így történt hogy BF nagyon hamar rábukkant Zsömi gazdijaira, akik jöttek is érte, de én ragaszkodtam ahhoz, hogy várjanak meg, mert szerettem volna elbúcsúzni tőle. Zsömiről kiderült, hogy Lili a neve, de én tegnap is láttam sétálni és akkor is felkiáltottam, hogy : Ott van Zsömi…:-)
Tehát Zsömi jött és 1 nap múlva ment, de ez alatt az idő alatt a kedvességével bedobta magát a szívembe, kihasználtam minden percet vele és remélem ezentúl nagyobb odafigyeléssel vigyáznak majd rá…de ha bármikor szüksége lesz egy védelmező kézre..én majd szeretnék ott lenni.....

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr10905863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.01.28. 12:01:33

Kriszta ez nagyon szép dolog volt tőled! Nem sok ember vette volna a fáradságot arra, hogy ennyit foglalkozzon egy elkóborolt kutyussal!
Lili kutyus igazn szépséges, és remélem a gazdija ezentúl jobban figyel rá!


süti beállítások módosítása