Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Michael Jackson

2009.06.26. 17:25 - RKriszta

Én már úgy emlékszem amióta élek, Michael Jackson része a világnak. Az én világomnak biztosan. Az ő zenéjén nőttem fel, a tini korom róla szólt, küldözgettem neki ajándékokat, leveleket, mert akkor úgy éreztem, ő az életem része. Ma sincs ez másképpen, mert Michael Jackson zenéje megérint amikor csak hallom. Az ő zenéje szól, ha valaki a telefonomon keres, ha a kocsimmal megyek valahova, de ami ennél is fontosabb Michael Jackson egy darabkája a szivemnek és most elvesztettem. A világ pedig elveszitett egy remek embert, énekest , táncost és hiszem, hogy a mai napon meghalt a zene is. Órák óta azon gondolkodom, mi történik a világban és miért veszitünk el példaképnek való embereket. Miért nem láthatja már a fiam, milyen egy igazán nagy sztár, olyasvalaki aki talán nem tudta követni a világ változásait, de jó ember volt!! Különleges !

Apukámnak köszönhetem életem legmeghatározóbb élményeit. Michael Jackson háza előtt állhattam, láthattam hol lakik és 14 évesen részt vehettem egy olyan  koncerten, amit soha nem fogok elfelejteni. Mint ahogyan őt sem, mert kétség nélkül ő volt a pop királya !Remélem végre megtalálja az igazi boldogságot!

Soha nem felejtelek el, ISTEN VELED MICHAEL!

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr281210497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.06.26. 21:14:48

Nagyon aggódtam érted egész nap..... Szeretlek !
Nyugodjék békében, még egy ilyen ember nem fog születni, az biztos...

masika 2009.06.30. 10:48:38

Én is nagyon sajnálom Őt, tényleg egy igazi legendát veszített el a világ.

iloveto 2009.07.24. 17:26:09

R.I.P. Michael! :(

Kriszta! nagyon irigyellek a vele kapcsolatos élményeidért.csodálatos apukád van...
én is úgy éreztem,hogy megállt a világ amikor megtudtam,hogy elvesztettük azt,akiről úgy gondoltuk örök életű lehet.


süti beállítások módosítása