Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Kedvenceim

2007.12.09. 09:37 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

 
Tegnap lebuktam egy csoki miatt, Ingrid előtt. Ezért most úgy gondolom, leírom a kedvenceimet. Hozzá szeretném tenni, hogy nem sok mindenben fogok találni „kedvenceket”, mert én az az elvagyok a dolgokkal típus vagyok, rajongani nem igen szoktam semmiért. De azért……………
.
1. Kezdjük azzal a bizonyos csokival. Ingriddel a szülőszobán ettem először karamellás Milkát, azóta ezt tartom kedvenc csokimnak.
.
2. Gyerekkoromban sosem ettem meg a karfiolt, amióta felnőttem, határozottan a rántott karfiol a kedvenc eledelem.
3.Szénsavmentes ásványvizet iszom, de ebből nincs kedvencem.
.
 4.Michael Jackson zenéjén nőttem fel, a zene és a tánc számomra ott kezdődik-)nála. Tisztelem és becsülöm őt a tehetségéért, és képes vagyok kiszűrni minden mást vele kapcsolatban.
 5. Demjén Ferenc és Zsédenyi Adrienn hangja és zenéje szintén közel áll hozzám.
 
 
 
 6. Sorozat—vita nélkül, a Született feleségek.
  
 
 
 
 
 
 
7. A nyár az én legkedvesebb évszakom.
 
8. Kedvenc versem Nemes Nagy Ágnes egyik verse:
Jeromos, a remeterák
szívén a vágy serege rág.
Sötét a víz feneke:
nem lesz többé remete.
Sírnak-rínak a kis halak.
Ki ad nekünk tanácsokat?
Fejünk ésszel már ki töltse?
Ki lesz öblünk büszke bölcse?
De Jeromos hajthatatlan:
Unalmas e barna katlan!
Ne féljetek, visszatérek,
s folytatom a bölcsességet.
Alig indul, gyorsan úszva,
szembe-perdül egy medúza.
Jaj nekem – szól – siralom!
Elveszett a kalapom.
Így a fejem alaktalan,
nem élhetek kalaptalan.
Szól Jeromos: Gyere most,
megismered Jeromost,
vándorútra menjünk együtt,
kalapodat megkeressük.
Mennek is a partoldalon.
Jön a szivacs-lakodalom.
Az iszapban, mintha másznék,
araszol a büszke násznép.
Szól Jeromos: Hej, násznagyok,
egy kalapot nem láttatok?
Örömapa szól kevélyen:
Ki beszél így ünnepélyen?
Mit nekünk egy régi kalpag?
Ne zavard a lakodalmat!
A két vándor elhúzódik,
eljutnak a vízipókig.
Gondolkodik vízipók:
Nem vállalok rizikót
De ebédre hozatok,
ha akarod, moszatot.
Újra mennek, mendegélnek,
egy korallszigethez érnek
Rájuk se néz kis-koráll,
üldögél és sírdogál,
mert keresztülugorta
a tengeri ugorka.
Fáradtak a vándorok,
mind a kettő tántorog.
– Minket senki meg se hallgat?
Sose lesz meg az a kalpag?
Új kedvre ki hangolna?
Oszkár tán, az angolna?
Jön is Oszkár kanyarogva,
hóna alatt csomagocska,
föl-le táncol, locsog-fecseg:
– Elmondok egy történetet!
Nemrég történt, épp a minap,
Vörös-tenger színe alatt
Tamás, ez a kóbor alga,
uszonyt lopott s eloldalga.
Talált egy szép kalapot,
gyorsan beletolatott,
s ráírva, hogy Tamás-lak,
berendezte lakásnak.
Szól Medúza:" Drága Oszkár,
szörnyű izgalomba hoztál!"
Oszkár mondja: "csak
nyugodtan!
Kalapodat visszaloptam!
Kibontom a csomagot:
benne van a kalapod.
Jutalmat nem koldulok,
Jeromoshoz fordulok,
tőle kérdem: lehet-e?
Rág a vágyak serege:
ön, a híres remete,
tanítványul vehet-e?"
Jeromosunk eltűnődik,
lóg a feje, szinte fődig.
– Jó, jó – mondja –,
még nem láttam
ily nagy elmét angolnában.
Legyen meg a jutalmad,
tanítvánnyá fogadlak!
Medúzától elbúcsúznak,
szépen, csendben
hazaúsznak.
Hosszan hallják, messze még,
a Medúza énekét.
A Medúza éneke:
A kalapom, a kalapom
lekötözöm, bebogozom.
De jó, de szép, de nagyszerű,
már nem vagyok tojásfejű.
   
  
 
9. Az egyik kedvenc időtöltésem: a jégkorcsolya.
 
 
 
 
Most hogy gondolkodtam, nincs kedvenc könyvem, vagy filmem.. Vannak dolgok amiket szeretek, de nem mondhatom azokra, hogy kedvencek. Érdekes dolog ez, hol választod szét a szeretett dolgokat a kedvencektől.
Indítsunk új labdát ezen a fonalon. Akinek szeretném ezt eldobni : Ingrid és Pöttye.
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr39257606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.12.09. 21:50:09

csoki és karfiol a nyál is összefutott a számban :)))
és én is született feleségek fun vagyok, üdv :))))bevallom ezt a verset nem ismertem, de nagyon szép, köszi, hogy megosztottad velünk...

Ingrid 2007.12.09. 22:24:46

köszi a labdát, holnap intézkedem az ügyben :)
vajon miért nem volt meglepetés a felsorolásban számomra? :)

Pöttye 2007.12.10. 11:02:24

Köszönöm a labdát, már próbálom is megírni:)))

Pöttye 2007.12.10. 11:03:21

Egyébkét én is MJ -fan vagyok... Imdátam, egy egész fal volt tele óriástól mini képeig vele.. 3 méteres belmagassággal számolj:)))
Nah, írom is a kedvenceket:))


süti beállítások módosítása