Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Helyzetjelentés szerint...

2008.03.03. 13:49 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

Nincs változás. Barni köszöni szépen remekül érzi ott magát ahol éppen van, esze ágában sincs kijönni A CTG tökéletes, a méhszáj zárt, semmi jelét nem mutatta annak, hogy kényelmetlen lenne neki odabent. Persze ettől még bármikor elindulhat, de a doki a hétvégét mindenképpen meg szeretné várni. Viszont hatalmas döntés előtt állok, mert tekintettel arra, hogy újra megnyílt a Margit kórház szülészete, a dokim finoman célzott arra, hogy nem igen van kapacitása a másik kórházba átjárogatni. Tehát ott van egy nagyon édes szülésznénim aki vár rám, itt meg a dokim. Hát hogyan lehetek igy okos??Most fogalmam sincs mit tegyek? Na, nem is olyan egyszerű az élet..

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr72363355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.03. 14:12:55

Nincs mit tenni, várunk még Barnira :) Talán az Apukájával szeretne ünnepelni ;)
Kórház kérdés: nem egyszerű, sajnos nem tudok tanácsot adni, de annyi biztos, én a dokimra hallgatnék...

cucka 2008.03.03. 14:22:52

Várunk Barnira, persze, hogy várunk, csak most már egyre türelmetlenebbül tesszük! ;)
Nem könnyű kérdés, szerintem ez attól is függ, mennyire közeli a viszonyod a dokiddal?! (én is biztos, hogy a dokimat választanám!)
Puszik és kitartás! :)

Tóth Ildikó 2008.03.03. 14:53:53

Krisztám! Ha javasolhatnék neked akkor a szülésznőt válaszd . Ő lesz legtöbbet Veled. Ő segít át a vajúdás nehézségein, fájdalmain . Az orvos mindig a végére teszi fel a pontot. Én legalább is ezt tapasztaltam igaz én már régen szültem. Szorítok Nektek. De első sorban magadra hallgass. Ahogy Te biztonságosabban ,jobban érzed azt válaszd. Puszika Ildikó

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.03. 15:09:33

"..várni, várni, mindig csak várni.." :)
én a dokira szavazok, bár tényleg a szülésznő veled végig, de a saját példámból kiindulva, nem volt rá szükség, a dokira annál inkább.. biztos vagyok benne, hogy helyesen döntesz! puszi

Meske 2008.03.03. 16:44:19

No most légy okos Domonkos...öööö akarom mondani Kriszta!!! Én nem adok tanácsot, mert még nem szültem, persze tudom, hogy én hogy döntenék, de ez nem mérvadó. Meg most miért nehezítsem a dolgodat? Te vagy benne, érezni fogod, hogy mi alapján és hogyan dönts!
Puszillak!!!

Pocakos Macska 2008.03.04. 07:18:53

Kriszta, én sem szeretnék okoskodni, de hiába volt a fogadott orvosom másnál szültem és nem viselt meg... A doki szvsz nem ismer, csak akkor jön ha "akció van", míg a szülésznő elvileg ott van Veled. Az szerintem a fontos, hogy Te hogy érzed Magatokat jobban, az orvostól, vagy a szülésznőtől...


süti beállítások módosítása