Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Szép nap, mint mindegyik

2008.05.05. 11:32 - RKriszta

Címkék: barni

Barni rákapott az evésre és most már éjszakánként is 3 óránként ébredünk. Amikor ez csak az evésről szól, azzal semmi baj nincs, de mikor ez egy beszélgetős partyba csap át, ami 2 órán át tart…akkor azért elkeseredem. Az éjjel már azon gondolkodtam, előveszem a kártyát és megtanítom az én kicsi fiamat valamire, mert úgy sokkal izgalmasabb lenne, mint sétálgatni az éj leple alatt..- csak hát az a baj, én sem vagyok egy kártyázós zseni. Így marad a séta és a remény hogy elérem a mostanság kitűzött életcélomat…aludni 3 órát egyhuzamban. Reggelente már velem alszik és így fordulhatott elő, hogy az én lánykám mint egy lesifotós készíti a képeket rólunk.
De mindez nem számit, hisz boldog napokat élek meg mostanság, de a képek azt hiszem magukért beszélnek…

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr62454637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita 2008.05.05. 11:41:50

Barni nem csak gyönyörű,de szemmel láthatóan elégedett is.És tudod,ez a lényeg!!!Pihenni?Majd néhány év múlva!:-)Puszi nektek

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.05.05. 11:52:31

Valami csodálatosan szép gyermekeid vannak, Kriszta, végigpörgettem most a fotóidat, Amandánál mindig megálltam, gyönyörű ez a lány, komolyan!

És a lesifotók, he-he! :)

Veronika

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.05.05. 18:57:55

Micsoda ismerős képek, már ami az együtt alvást illeti! Nálunk is ez vált be a legjobban mikor Lili kicsi volt. Reggel magam méllé raktam és képes volt 3-4 órákat aludni egyhuzamban!
Pihenni meg ráérünk 20év múlva is (néha ezzel bíztatom magam):-)

Ingrid 2008.05.05. 21:38:35

Olyan szépen alszol mellette.... idilli pillanatok ezek, imádom, amikor alszik egy baba :)))
Vagy ezt már mondtam? ;)

Pocakos Macska 2008.05.05. 23:29:18

Annyira tetszik az együttalvós képetek :) Remélem azért hamarosan többet fogsz tudni piheni!

Panka 2008.05.06. 08:53:25

Nekem a második kép a kedvencem. Persze mindegyik gyönyörű, de azon Barni a teljes ellazultság állapotában van, és az nekem mindig annyira megható. Valahogy úgy képzelem, hogy ilyenkor a babák kicsit még visszaálmodják magukat az anyukájuk pocakjába. :-)

cucka 2008.05.06. 09:43:51

Krisztám olyan szépek vagytok... imádom a kismamás-babás lesifotókat, anno HuncApu is elkövetett egy ilyen "merényletet" ellenünk, valamelyik reggelen... ;)



süti beállítások módosítása