Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Amanda

2008.06.29. 19:18 - RKriszta

 

Az elmúlt években egyre többet gondolkodtam azon, mi lesz majd ha Amanda felnő, vajon milyen foglakozást választ majd magának. Hiszen olyan sokféle irány választható, különösen egy ilyen talpraesett lánynak, mint Ő! Ahogy iskolába kezdett járni, egyre jobban formálódott bennem a kép. Nagyon jól tanul, bár ez nem kifejezetten a szorgalmának köszönhető, sokkal inkább a természet adta eszének. Talán úgy tudnám megfogalmazni a legjobban, hogy ha valahol kitartást és türelmet osztogatnának, biztosan elküldeném, sőt arra kérném, álljon be jó pár alkalommal a sorba. Elkalandoztam…szakma, jövő , karrier. Mit csináljak egy lány gyermekkel.? –teszem fel a kérdést. Neveljem karrieristának, olyannak, hogy tudja magát eltartani majd bármi legyen?. Vagy arra tanítsam, legyen boldog és szeresse a szakmáját, a mindennapjait, még akkor is, ha esetleg éhen hal belőle. Nagyon nehéz! Remélhetem, hogy megtalálja álmai hercegét, aki majd kényezteti, szereti és mellette majd olyasvalamivel, töltheti el a „munkaidejét” , amit szeret. Rájöttem nincs helyes döntés, csak egy döntés van, amit meg kell hozni. Én azt választom, legyen mindig boldog, szeressen reggel dolgozni járni… a Herceget a fehér lovon, meg reméljük erre sodorja az élet.
Ilyenkor lehet tovább gondolni, akkor milyen irányultság az övé. Mielőtt bárki azt gondolná, korai még, sajnos ki kell ábrándítsam. Sajnos manapság nem az. Tudatosan nevelni, mert így majd később sokkal könnyebb lesz. Mindenki szeretné ha a gyermekéből valaki olyasvalaki válna, amire büszkék lehetünk. Az mindegy, hogy fodrász vagy ügyvéd, csak mi szülők büszkék legyünk, ő meg boldog. Amanda sokrétű gyerek. Sokfélével foglalkozhatna, de mégis egy valamiben kiemelkedően jó. Szerepelni, színpadon állni.. ez az ő világa. Isten adta tehetsége van, ezt észrevenni nem nehéz. Ha ilyen megmérettetésre kerül sor, Ő mindig bizonyít. Magának és másoknak. Hiába el kell fogadnom, az én lányom nem fogja kockásra ülni a popóját egy iskolapadban.. EZ BIZTOS! BF sokáig mondogatta ilyen ésszel igenis tanulnia kell „ valami rendes szakmát”, de ma már ő is belátja, ez a gyerek nem erre született. Néha elbizonytalanodom…de mindig bebizonyítja nekem is, ez az ő világa.
Az elmúlt időszakban sorra nyerte a vers és prózamondó versenyeket, főszerepet játszott az iskolai év végi darabban, felkérték a Duna Televízió egyik műsorába 2 adás erejéig.
Eszembe sem jut dicsekedni, sőt őt is arra nevelem, kezelje ezt természetesen , hiszen ez sem jobb mint egy másik „ szakma”, sőőőőt! Tudjon szerény maradni, ez a legfontosabb.
De én büszke vagyok a lányomra, mert Anya vagyok…büszke leszek Július 4.-én és 11.-én is amikor láthatom Őt az adásban. Carlo és vendégei , ez a műsor címe, délelőtt 10. 55-kor.
Sok szeretettel várunk titeket is, akik esetleg kíváncsiak vagytok rá ……
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr7544993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.07.01. 09:11:07

Kriszta, nagyon jól csinálod, nagyon jó Anyuka vagy... felfedezed Amanda tehetségét, és nem szorítod kordába, nem a saját megnemvalósított álmaidat akarod átélni vele, hanem támogatod Őt... ezt a legnehezebb talán. és csak az igazán jóanyukák tudják megtenni. :) Mindeközben megtanítod Őt a szakmai alázatra! :)
Olyan büszke vagyok Rád!
Megnézem a lánykádat feltétlenül! :)

Panka 2008.07.01. 11:19:22

Igyekszem én is megnézni a műsort!
Szerintem is remekül teszed, hogy támogatod Amandát abban, amiben tehetséges, amiben elemében érzi magát.
Tudod, kamaszként én is sokáig színésznő szerettem volna lenni, (a nővérem is az) én is sorra nyertem a színjátszó és szavaló versenyeket, bele is kóstoltam a szereplésbe, de aztán saját elhatározásból úgy döntöttem, hogy nem vállalom a művészi pálya kalandjait, és rögösségét, nekem fontosabb egy békés családi fészek. De ez a saját döntésem volt, és a mai napig hálás vagyok az anyukámnak, hogy soha semmilyen irányban nem befolyásolt ez ügyben. Beiratott a szíiniiskolába mikor azt kértem, és kiiratott, mikor azt kértem.
:-)

Renátababa · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.07.01. 14:16:34

Naná,hogy megnézzük Amandát!Ki nem hagynám!
Ügyes lesz,nem fér kétség!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.01. 14:59:44

Ott ülök majd a Tv készülék előtt és nézem!
Olyan helyes és bájos, ügyes és értelmes kislány! Imádom!
Az én kis titkos tündérem ;)

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.07.02. 08:41:06

HÚÚÚ ott fogunk figyelni Lilivel a Tv előtt.

Kované 2008.07.04. 11:05:14

Gyönyörű a lányod ! Most nézem épp a tv-ben. Nagyon -nagyon büszke lehetsz rá! Barni is imádnivaló , és ahogy mosolyog!!

Sok puszi nektek!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.04. 11:09:55

Mi is most nézzük :)))))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.04. 11:13:35

én is! sajnos minimum a hangerő, Luc végre elaludt ;) ami csodaszép kislány, nagyon választékosan, szépen beszél! puszi

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.04. 11:27:30

Ingrid, ez csúcs! olyan mintha csipszet enne :DDDDD

Panka 2008.07.04. 11:27:35

Amanda gyönyörű, és annyira otthonosan mozgott ebben a számára idegen környezetben is, nagyon ügyesen beszélt végig. Ő volt a legüdítőbb jelenség az egész műsorban. :-)
Megnézzük jövő héten is!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.07.04. 11:33:33

Mi is megnéztük!
Nagyon ügyes volt Amanda, mint kisherceg, bár ilyen tanárnénivel nem csodálom. Csókoltatom Andi nénit (nekem már csak néni marad), még nekem is tanított ám irodalmat általánosban és ha jól emlékszem még az emlékkönyvembe is kisherceg idézetet írt:-)
Már nagyon várjuk a következő szereplését Amandának. Igazi kis tehetség, szerintem jól illene a színpadra, bár csillagásznak sem lenne utolsó:-)

gneke 2008.07.04. 11:57:13

Sziasztok!

Megnéztük Amandát. Én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz: ügyes, tehetséges, talpraesett, látszik hogy szépen és jól nevelitek!
Színpadra, szereplésre termett kislány.
Puszi Nektek.
Zsike

Renátababa · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.07.04. 15:00:48

Amanda nagyon ügyes volt,megnéztük,sok felnőtt tv-s szereplő nem beszél ilyen szépen,elbújhatnak mellette!!!!!!!!!!
Puszi Neki!!!!!!!!!!!!!!!!

Pocakos Macska 2008.07.04. 15:57:56

Nekem nem volt sajnos lehetőségem megnézni, de szerencsére nem maradok mégse le róla, mert visszanézhető :) www.dunatv.hu/felsomenu/nettv?video=1_445790

Zsani 2008.07.04. 17:48:21

Nagyon szép lányod van néztem a tévében én is buszke lehetsz rá:)
Sok Puszi

Pocakos Macska 2008.07.04. 22:20:18

Sikerült megnéznem, nagyon okos és szép kislány. A nagy kutya kistestvér annyira aranyos volt :) Büszkék lehettek RÁ :)

Lili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.07.05. 16:46:38

Annyira tehetséges Amanda, bájos, szép, okos, töbet nem is kívánhatnál Kriszta, csodálatos anyja vagy a gyermekeidnek!

RKriszta 2008.07.05. 17:45:12

Lányok, végigolvastam megint a kommenteket. Könnyes szemmel ülök itt....miért csináljátok ezt...???Annyira aranyosak vagytok!!!

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.07.06. 20:00:34

Most néztem az interneten, nagyon szép és nagyon ügyes Amanda, csak ismételni tudok minen dícsérő szót, ami előttem már elhangzott. Én nem értek hozzá, de szerintem is nagyon tehetséges lány, gyönyörően beszél, öröm volt hallgatni:) Köszönöm az élményt! Gratulálok Neki is, és Neked is!

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.07.11. 11:30:44

Szia Kriszta, most lett vége a pénteki adásnak, még mindig a hatása alatt vagyok. Amanda nagyon ügyes volt, a mese amit mondott egyszerűen fantasztikus volt. Sosem hallottam még CSerepes Andreáról, de keresni fogom az írásait. Gratulálok még egyszer Nektek! És ahogy a műsorban is ellhangzott, az, hogy Amanda ilyen ügyes és tehetséges, az nem csak az Ő érdeme, hanem nagyrészt a Tiéd is, az Ő sikere a Te sikered is, és mit kívánhatna többet egy Anya ennél? Gratulálok!!!!!


süti beállítások módosítása