Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Vasárnap

2007.12.17. 07:16 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

A tegnapi nap viszonylag nyugisan telt, BF már korán lelépett egy olyan eseményre, amelyen én még csak gondolatban sem veszek részt. Az anyukájáéknak segített egy típusú állatot eltenni láb alól. Na, ennyit erről. Én itthon maradtam Barnival, már reggeltől takarítottam. Betege vagyok ennek, a fertőtlenítőszer illatát annyira imádom…….ááááááááááá, tisztaság!!11.00-kor elmentem Amandáért(vége lett a bulijának) és megállapítottam, hogy a barátnője anyukája még nálam is többet tud beszélni, így egy kicsit ott is ragadtam. Miután hazaértünk, Ami segített egy kicsit befejezni a takarítást, aztán szaladtam a férjecskémért. Mikor hazaértünk gyors haj-szakállvágás következett (na, nem nekem!) majd egy áruházba mentünk el venni pár dolgot. BF megint kiakadt, hogy 2 hete voltunk bevásárolni és már megint mennyit költöttünk. Mostanság jó dolgom van, nem is értem mi van vele, folyton kísérget vásárolni. Biztosan a cipekedés miatt. Este már megint csak fürcsi és gyönyörködtünk a mi édes kisfiúnkban, aki rápihent a tegnap estére, ugyanis majdnem kirúgta a ház oldalát. Fel is vettük videóra, majd egyszer megmutatjuk neki. Ma hívom a dokimat, még egy utolsó vizitet kell egyeztetnem erre az évre….

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr19266514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása