Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Egy nap

2007.12.19. 12:02 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

Tegnap nem volt valami izgalmas napom, ugyanis egész nap dolgoztam. Elég későn értem haza, meg kellett állapítanom, hogy el is fáradtam. Egész nap azt kérdezgették tőlem a munkahelyemen, hogy „ Te még dolgozol?” Ilyenkor baromira sajnálom magam, és azt érzem, tényleg nyugton kellene már maradnom. De aztán lépek kettőt és rájövök, jó ez így, szükségem van némi pörgésre. Nem tudnék minden nap itthon ülni. BF azt mondja, nem tesz jót nekem, ha itthon vagyok, kissé idegronccsá válok, vagy mi!? Kaptam tegnap 2 jegyet a december 22-én megrendezésre kerülő EDDA koncertre. Örültem neki, drága kisfiam kap most rendesen a zenéből. 30.-án Demjén …..Holnap megyek a dokimhoz, aki teljesen jó fej mostanság, nem tudom mi történt vele.? Napról-napra nő a hasam, ha őszinte akarok lenni( és miért ne lennék) nem bánnám, ha már nem nőne, bár erre szinte 0 az esély. Mondtam már , hogy elkészült Barni pelenkázó szekrénye?
BF szeretném ha végre megtisztelnél némi irogatással!!!!!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr19269218

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://betterbait.net/?option=com_k2 2018.02.22. 18:27:46

egy ujabb honap az oszben. - virtuális naplopó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2007.12.19. 20:42:46

Én is így voltam vele :))) Csütörtökön dolgoztam, pénteken beparancsoltak a kórházba a vérnyomásom miatt, kedden szültem, aztán rá egy hétre megint dolgoztam :)))) Imádom a lányom, de ha nem aktívkodhatok, nekem annyi :)))
Tuti jók lesznek a koncertek, előre is jó szórakozást!
A poci meg még nőni fog (most fog igazán, dehát ezt Te nagyon jól tudod :)))))


süti beállítások módosítása