Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

A mi kis karácsonyunk

2007.12.28. 17:44 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

  
Eltelt ez is, ami azt jelenti, rohamosan fogynak a napok, Barni érkezéséig.
Nagyon nyugodt karácsonyunk volt. 24-én reggelre a Jézuska egy gyönyörű fenyőfával lepett meg minket. A délelőtt a díszítésével telt. Ez úgy zajlott, hogy én feküdtem a kanapén, Amanda, BF és az apukám díszítették a fát. Én lentről dirigáltam.:-)
Miután feldíszítettük, kártyáztunk, majd kölcsönkaptunk egy gyereket a sógornőmtől. Náluk is nagy volt gondolom a készülődés. Sétáltunk egyet Kiflivel, aztán hazajöttünk. Azt reméltük a Jézuska beugrik addig, de nem így lett. Ezután hazavittük Marcit, na és akkor…megérkezett. Mire hazaértünk, az összes lámpa világított itthon, és a csúcs az volt, telepakolta a fa alját, csupa szép ajándékkal. Sőt a fa előtt egy szuper járgány is állt, ami nekem sajnos kicsi lett, ezért Amandáé lett az a csodaszép bicikli. Nagyon nagy volt a boldogság itthon, és bár nem voltunk túl sokan, kibontottuk az ajándékokat. Ezután a vacsi következett, amivel elkezdődött az idei év végi nagy zabálás időszaka. Az este beszélgetéssel telt, majd vettünk egy nagy levegőt, mert tudtuk, holnap megint eszünk…-eszünk….
25-én itthon voltunk, nagyot sétáltunk Kiflivel, madáretetőt készítettünk, amit én bentről a kanapéról gondolatban segítettem. Délután a kedvenc szomszédasszonyunkat látogattuk meg, ahol a változatosság kedvéért, ettünk egy kis pogácsát. Akkor még bírtuk. 26-án mentünk BF szüleihez, ahol mindig annyian vagyunk, hogy azt sem tudom mikor szaladt el az idő, de az biztos, eltelt a nap. A nap végén, lejöttek hozzánk az anyósomék, akikkel jót játszottunk az új társasjátékkal, nagyokat nevettünk.
27-én Ingridéknél jártunk, ahol megint teletömtek minket sütivel, és bár végre más sütiket ettünk, mint itthon, kezdett előjönni a sütimérgezésünk. Délután is vendégségben jártunk, ahol szintén nagyon jól éreztük magunkat. Persze mindenhol tovább maradtunk, mint terveztük, ezért későn értünk haza, ami csak azért volt baj, mert ma Ritáék jöttek hozzánk, én meg még készülni szerettem volna. Nagyon későn lettem kész, de ma szuper ebédet tettem le az asztalra. Hát itt tartunk most, na meg vagy 1 kilóval nehezebben, mint 3 napja. Ez őrület egyébként. BF megint lelépett valami kézilabdameccsre ment dirigálni, bár jobb mintha itthon tenné ezt. Ma reggel mikor felébredtem, szaladtam a pékségbe egy kis zsömléért, mert megbeszéltük, bármit reggelizhetünk, csak sütit ne.
Ma Jázmin kipróbálta Barni kiságyát és igen jót aludt benne.
Barni is nagyon elkényeztetett pozícióba került az ünnepek alatt, sok szép dolgot kapott. Na, neki is csak megszületni kell már.
Úgy érzem ténylegesen, elkezdtem növekedni, amit nem viselek olyan szuperul. Remélem Barni majd itt kint, méltóztatik nagyra nőni, mert én úgy érzem, nem sok hely van már neki odabent.
Ami az egyik legfontosabb, elkészült az új dolgozószobánk….és amit megállapítottam az elmúlt pár napban.. Olyan jó együtt lenni a családommal, együtt reggelizni, nagyokat sétálni.. azt hiszem ez az én igazi karácsonyi ajándékom. Nem is kell ennél több…..
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr14277527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2007.12.28. 18:14:41

Nagyon szép Karácsonyotok lehetett :) Látom a kiscsaj örült a szuper járgánynak :))) A sütitől lehet mérgezést kapni? :D Ahogy elnézem az utolsó képet nem hinném :))))))))

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.28. 18:36:42

Pedig lehet ám.......jaj, ne is beszéljünk róluk....

Ingrid 2007.12.28. 21:32:07

Fantasztikus karácsonyotok volt :)
Főleg a 27.-e ;)
Te pedig gyönyörű vagy! Sugárzol és szépen gömbölyödsz. Imádlak :)

cucka 2007.12.29. 09:15:58

Jó, hogy meglett az új dolgozószobátok és végre újra up-to-date vagy és tudunk Rólatok! :) Hiányoztatok! :)
Szép nagyon a fátok és harmónikus ünnepetek is volt! :)

RKriszta 2007.12.29. 11:35:12

Ingrid, Nagyon édes vagy, csak legközelebb már mielőtt belépek legyen rajtad a köntös. :-)

Ingrid 2007.12.30. 11:11:48

Megígérem! Csak, hogy jól érezd magad. Érted mindenre képes vagyok :))))


süti beállítások módosítása