Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hétköznapok 2.

2008.01.23. 10:13 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

 
Tegnap nem dolgoztam, reggel szervizbe vittem a kocsimat, amíg nézegették, addig elmentem az orvosomhoz a Margit kórházba. Mikor megérkeztem, kb. 20 nő várt rá, így úgy döntöttem, amíg lemegy a tömeg, addig átugrom a szemközti kismama boltba, ahol is szoptatós melltartót szerettem volna venni. Meg kell hogy állapítsam ilyen ronda és ízléstelen melltartót még életemben nem láttam, ne tudjátok meg hogy áll rajtam, de végül úgy határoztam, otthonra egynek tökéletes lesz. Bár este mondtam BF-nek hogy tuti utcára fel nem veszem, mert ez még kabáton keresztül is olyan melleket csinál.. ami szégyellni való. Na, mindegy, mikor visszaértem, még mindig sehol sem tartott a várakozók száma, ezért vártam kb. fél órát mire bejutottam. A fő témánk persze a szülés helyszíne volt. Mivel már a folyosón hallottam, hogy a kórház március 1-én fog nyitni, már nem számítottam sok jóra. Mikor elkezdtünk a dokival erről beszélgetni, kérdezte hogy : „ vajon kibírom e addig?” Én azt válaszoltam, hogy nem hiszem, de mikor megvizsgált, közölte hogy rövidebb a méhszáj és bár teljesen zárt, kétli hogy márciusi baba lesz. Így megállapodtunk, ha kibírja. ha nem, akkor is a Szent Imre kórházban fogom világra hozni Barnit. Bevallom, örültem a hírnek, mert bár szerettem volna a Margit kórházban szülni, de a bizonytalanságnál már ez is sokkal jobb. A kórházból mikor eljöttem, elintéztem még a vásárlásokat, ami délutánig tartott. Tegnap is megállapítottam, hogy eszméletlen mennyi időt el lehet tölteni ezzel. Hazafelé felhívtam a Szent Imrés kinézett szülésznőt, aki nagyon aranyos volt. Meg is beszéltünk jövő hét szerdára egy időpontot, mikor végre személyesen is találkozunk, megmutatja a szülőszobát. Fáradtan értem haza, már csak egy gyors tárkonyos ragulevest főztem, ami nagyon finomra sikeredett. Este még elmentünk a bőrgyógyászhoz, aki átnézte a rengeteg anyajegyemet,(szuper érzés volt egy szál fehérneműben ott ácsorogni a leszopott halszálka testemmel) de végülis azt mondta megint nem talált semmi gázos pöttyöt rajtam, így megnyugodva tértünk nyugovóra.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr37308315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.01.23. 11:04:09

Milyen sűrű napod volt :)
Nem tetszenek az ultradizájn szoptatós melltartók??? :))))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.01.23. 12:15:56

:))))))))) jaj de utálom én is a szoptatós melltartókat, de hordom...és bár semmi ilyen irányú érdeklődésem sincs, de mindig a fekete bőrszerkós dominák jutnak eszembe róla :))))
akkor februári lesz Barni? :)))

Pöttye 2008.01.23. 14:04:20

HI-HI-HI!!!:) Mostmég csak mosolygok ezen, de rögtön eszembe jutott egy ötlet? Nem lehet feketében kapni:D:D:D AKkor már akár hasonlíthatna is, Vbegy, nem?:D

Pocakos Macska 2008.01.23. 15:12:18

:DDDDDDD
Én amúgy az ósanba vettem, az nem olyan csúcsos :D

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.01.23. 16:45:24

Nem az a baj, hogy csúcsos, hanem hogy letolja két oldalra...áááááááááááááá, de gáz még elmondani is.

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.01.23. 16:57:59

Lesz újra szülészet a MArgitban? Hűűűű azannya! Ezek nagyon jó hírek Kriszta!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.23. 18:52:05

:D ha összefogunk, egy kis tőkével belefoghatnánk a szépéserotikusszoptatósmelltartóforgalmazás-bizniszbe..

Ingrid 2008.01.23. 19:16:31

Nekem fekete van! Domiba vagyok :o :DDDDD
Szépséges szoptatós melltartókat láttam, de kicsit mélyen kell a zsebünkbe nyúlnunk érte...

Krisz mami 2008.01.24. 13:42:19

Nekem a szopimelltartókkal csak egy bajom van... Nem kapható a méretemben :(

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.01.24. 18:11:51

Én a Kenguru Goldos novemberi szórólapon láttam nagyon kis csini szoptatós melltartót (5000 Ft körül) ... esetleg ott nézd meg.
Amúgy pedig hihetetlenül csini kismami vagy, hidd el nekünk!


süti beállítások módosítása