Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hétköznapok 9.

2008.02.13. 16:14 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

Ma megint ctg vizsgálaton jártam. Barni kicsit szégyenlősnek bizonyult, mert a váróteremben kirúgta a ház oldalát, bent pedig békésen aludt. Így vagy 45 percet töltöttem iszonyú kényelmetlenül a hasamon a figyelőkkel, de végül is produkált egy-két mozgást. Utána felküldtek a dokimhoz, mert elkészült a vér-vizelet leletem a múlt hétről, meg a Streptococcus szűrés eredménye is, ami negatív lett. A dokim addigra elment a Szent Imre kórházba ügyelni, így a Margitos főorvos nézte meg a leleteimet, aki közölte, hogy nem túl jók, mert elég erőteljesen vérszegény vagyok, így kb. 10 perc múlva már a gyógyszertárban álltam sorba.
Az elmúlt napokban iszonyatosan keményedett a hasam, a köldökömnél elviselhetetlenül fáj néha, szóval elkezdtem én is szenvedni. Remélem jövő hét végére a karjaimban tarthatom Barnit, azt hiszem akkor már elérkezett lehet az idő….

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr6337786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.02.13. 18:47:15

Hú, Kriszta, nagyon a végén vagytok! :)

Kitartás, nemsokára tényleg megérkezik Barnibaba! :)

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.02.13. 19:33:46

Dejó, ez már tényleg a célegyenes :) Izgi, izgi...

Pocakos Macska 2008.02.14. 08:56:39

Kriszta bizony, már csak napok kérdése :)))) Férjed vagy Ingrid remélem jelentkeznek majd a jó hírekkel :))))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.14. 09:13:06

ááá, tényleg! nahát, most már ideklikkelek elsőnek :)) pihenj, amíg lehet, én nem fogadtam meg ezt a tanácsot; hiba volt :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.02.14. 09:45:28

jaj de a befútóban vagytok...és igen ezek az utolsó hetek, de vártam én is 37. héttől, hogy kibújjon Barni...de esze ágában sem volt...remélem Te Barnikád szófogadóbb gyerek :)))
kitartás!


süti beállítások módosítása