Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nehéz pillanatok

2008.02.20. 09:13 - RKriszta

Címkék: amanda

Amikor egy gyerek változik, szerintem azt mindig nehezen éljük meg, mi anyák. Még akkor is, ha a változás számunkra kedvező és boldogságos, de mégis valami más lesz. Arról nem is beszélve, mikor az új helyzet, inkább rémisztő és fájdalmas. Hát ezt élem én most meg. Amanda, az én pici lányom, serdülőkorba került és az én anyai szívem nagyon nehezen viseli az ezzel járó változásokat. Jó lenne, ha jönne egy angyal, aki megmondaná, hogyan kell ezt kezelni, mikor cselekszem helyesen és egyáltalán, hogyan dolgozzam ez én fel. Számítottam erre, tekintettel arra, Amanda szókimondó gyerek volt mindig is, talpraesett, meg hát amúgy is, minden gyerek eljut egyszer ide. De erre nem lehet felkészülni...Mindig is szerettem benne a nagyszájúságát, de mostanában sértően csinálja és olyan dolgokat enged meg magának, amiket nem érdemlek(érdemlünk) meg.
Tegnap is történt valami, amit felesleges most leírnom, de hazudott nekünk és bár nem olyan nagy dolog, engem mégis megvisel. Szeretném elérni, hogy mindig minden helyzetben őszinte legyen velünk, de nem tudom, hogy kell ezt csinálni.? Számtalanszor beszélgettem már vele erről, hogy inkább mondja el ha valami történt, mert megoldjuk, de mindenre fény derül egyszer és akkor sokkal rosszabbul fog esni mindenkinek…Tudom én, hogy minden gyerek abban bízik, a dolgok amiket nem szeretne hogy kiderüljenek, talán nem is fognak és ebben az én lányom sem kivétel. Ráadásul, olyan tartás van benne, büszkeség, hogy képtelen elém állni és azt mondani. „Ne haragudj”. Engem meg  nagyon bánt és bár tegnap igyekeztem BF-re hagyni a vitát, egész éjjel nem aludtam és még most is azon jár az agyam, mit kellene másképpen csinálni…..

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr31346685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.02.20. 09:39:37

Nos, a tartást az úgy tudom volt kitől örökölnie ;)
Szerintem nagyon jól neveled a lányod, és ebben BF is igazi partner. Attól tartok, hogy az ilyen serdülős közjátékok elkerülhetetlenek (könnyen beszélek, hiszen csak egy pelenkásom van még...)
Te nagyon jó anya vagy, ezen feleseleges rágódnod, Amandának pedig a tökéletes és következetes nevelésen kívül, amit most is adtok nem kell több, csak szeretet, amiben úgy tudom szintén nem szenved hiányt.
Próbáld meg szeretettel és megértéssel kezelni.
Szeretlek benneteket, alig várom, hogy láthassalak!

RKriszta 2008.02.20. 09:41:25

Köszönöm barátnőm, annyira édes vagy...

Meske 2008.02.20. 09:44:59

Bennem még élesen él a sajét tinédzserkorom "lázadása", hányszor és mennyire megbánottam a szüleimet, amikért aztán felnőtt koromban bocsánatot kértem. Semmit nem tudsz tenni, anyukám mindig azt mondta, ezt csak túl kell élni valahogy. Sok szeretet adtok neki, akkor nem lesz "hazudós" rossz ember. Elkezdtek tombolni benne a hormonok, és lesz olyan is, hogy saját magát is nehezen fogja tudni elviselni, nemhogy másokat. Sok erőt és türelmet kívánok!!!! Barni hogy van?

Pocakos Macska 2008.02.20. 10:31:17

Kriszta érdekes dolog ez. Bár nekem is "csak egy pelenkásom" van még, de én is emlékszem a kamaszodásomra és végignéztem a 6 évvel fiatalabb Öcsémét. Ez a legjobb nevelésű gyerekeket is eléri! Tesómnak is mondtam, hogy csak most, hogy anya lettem értettem meg a másik oldalt... Fel a fejjel, próbáld meg Amandával megbeszélni, de szerintem ne keseredj el!

Krisz mami · http://picuri.blog.hu/ 2008.02.20. 10:54:37

Kriszta, én is sokáig olyan voltam, hogy "csak azért sem kérek bocsánatot", pedig tudtam, hogy vétkeztem. Sőt a mai napig megvan bennem és nehezen megy a bocsánatkérés. Idővel azt hiszem ki lehet nőni, bár nagyon gyorsan közelítek a 3 x felé... :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.20. 12:24:35

jajj, én is mennyit füllentettem, mire rájöttem, hogy úgyis kiderül, kár a gőzért.. és hát bocsánatot kérni is meg kell tanulnunk, nem megy magától. remélem Barni érkezése jót tesz majd Amanda serdülő lelkének!!

cucka 2008.02.20. 16:16:30

A Lányok már mindent elmondtak előttem... tényleg túl kell élni valahogy ezt az időszakot. Minden tinédzserkorú gyermek lázadozik a szülők, a tanárok, a világ ellen. Éppen erről beszélgettünk itthon valamelyik nap HuncApuval, hogy milyen lesz Hunc kamasznak és én csak azt kértem az Égiektől, hogy ne olyan, mint én, mert akkor sokszor meg fog ríkatni még az én kis pelenkásom! ;)
És ha megfelelő a családi háttér és érezhető az otthon melege, kellő figyelmet és szeretet is kap Amanda (és bár személyesen nem ismerjük egymást, úgy érzem, ezek a dolgok mind megadatnak neki), előbb vagy utóbb "kinövi" a kamaszkort. Addig is kitartás és sok puszi Nektek! :)


süti beállítások módosítása