Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Felkészülve

2008.02.22. 08:19 - RKriszta

Címkék: babavárás

Tegnap megint ctg-n jártam, ahol mindent rendben találtak. Utána részt vettem az utolsó ultrahangon is, ahol megint láthattam az én gyönyörű kisfiamat, aki már 2810 gramm és igenis startra kész. Találkoztam a dokival is, aki arra biztatott feküdjek egy hetet, mert 1 hét múlva nyílik a Margit kórház és milyen szuper lenne ott szülnöm. Na ezt nem ígértem meg neki, mert én erre képtelen vagyok, de hát majd meglátjuk a fiatalember, hogyan dönt. Szédületes, hogy már most Ö irányítja az életünket.
Mindenesetre sok időnk már biztosan nincs hátra így, 2 in 1, mert már nagyon érzem a helyezkedését ott lent….Nagyon érdekes érzés ez, hogy gyakorlatilag bármelyik pillanatban elérkezhet az idő és végre a láthatjuk Öt. Elmondhatom, hogy szuper terhességem volt, mert Barni végig nagyon jó kisfiú volt, de most már várom a végét.
Amandával sajnos nem igen jutottam előbbre, mert Ö most is úgy tesz, mintha nem történt volna semmi, én meg igenis most először életünkben meg fogom várni, míg legalább elém áll egy bocsánatkérés erejéig. Lehet még 70 évesen is írom majd ezt a naplót és még mindig erre várok…
Továbbá ami foglalkoztat az az, hogy BF hogyan viseli majd a szülés körüli eseményeket, mert Ö igazán bátor alkat és hatalmas arccal indul ennek igy gondolatban legalábbis neki, de egy éles helyzet azért csak más lesz. Ugyanis az én drága férjecském, mindenben racionálisan gondolkodik(talán csak mikor feleségül vett, akkor ezt elfelejetette egy fél napra..)De nálunk mindenre excel táblázat készül, mindent szeret előre megtervezni és látni..na azt nem tudom, fel van e készülve a hisztis, eltorzult fejemre mikor is majd semmi nem lesz jó nekem, vajon erre is van már táblázata...????? :-))))))))))))
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr5349421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BF 2008.02.22. 08:38:38

Kedves RK!

Excel táblám nincs még a szülésre, de egy nagy vizes vödröt viszek, amit megtölthetek majd, és a megfelelő pillanatban lötty.....

Brum-brummogj tovább óvatosan (ha épp nem gömböc-pihentetésen fekszel a kanapén....).

Puuussssssszzzzzzzzzz

Pocakos Macska 2008.02.22. 08:45:00

Jaj Kriszta annyira helyesek vagytok :)))) Párod vagy Ingrid ugye fogna tudósítani, ha elindul Barni?

RKriszta 2008.02.22. 08:48:31

Persze, igérem percre készek lesztek....

Ingrid 2008.02.22. 08:51:35

Drágám! Értesíthettél volna! Most kezdek aggódni. Noymás az ágyba és pihenj sokat, hogy Barni kihúzza a Margitig...
Várom a telefonhívást és hogy mikor van szükséged rám.... azonnal repülök!

Puszi Nektek!

Kende és Anita · http://kende.freeblog.hu 2008.02.22. 08:54:25

Az én nyugodt, és megértő férjecském szülés közben, azt suttogta a füembe, hogy ha hisztizek kimegy, és fejezzem be azonnal! :D:D Mondtam cseréljünk! :D Amúgy én kértem meg rá, hogyha "kifordulnék önmagamból" akkor szóljon rám!

cucka 2008.02.22. 08:55:53

Aranyos kis család vagytok..nagyon érződik az otthon melege még így a sorok között is!
Kedves Kriszta! Tényleg próbálj meg pihenni (BF szavaival élve gömböc-pihentetésen feküdni a kanapén :DDD), aztán nemsokára megérkezik a régvárt fiatalember! ;)

Annyira vicces: szülés előtt én is kételkedtem, hogy valóban ott lesz-e HuncApunak a helye a szülőszobán, nagyon féltem a kiszámított Excel táblás reakcióitól... :DDD Aztán, hogy másképp alakult és császáros lettem, hihetetlen mennyire jól esett, hogy ott simogatta végig a fejem... szóval, hajrá, legfeljebb BF megismeri egy számára ismeretlen arcod! :)

RKriszta 2008.02.22. 09:03:06

Annyira helyesek vagytok, jót mosolyogtam Kende apun is..
Ingrid kicsim, le nem maradhatsz semmiről....

RKriszta 2008.02.22. 09:04:33

Ja, figyeltétek BF fogalmazását. ?MÉG NINCS NEKI EXCELJE!!! MÉG!!!! DE lesz, az tuti!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.22. 09:33:04

:DD

izgi, izgi!! és nagyon jó, hogy végre felszabadultság és vidámság tükröződik a soraidból ;) nagyon szorítok, hogy minden olyan legyen, amilyennek szeretnéd!! BF pedig excellel vagy anélkül, de tutira felkészül Barni fogadására :)

Ingrid 2008.02.22. 09:35:43

persze, hogy csak MÉG! ismerhetnéd, ezt is SZISZTEMATIKUSAN csinálja ;) :DDDDD

Zsibrák 2008.02.22. 09:59:49

Mi nagyon szoritunk nektek. Alig várom, hogy megpillanthassam Barni kicsi pofiját!
Puszi
Bea

Panka 2008.02.22. 18:52:31

Juj, ez már nagyon a finis, érzem! Az én férjem is nagy rendszerező, de vajúdás közben beérte annyival, hogy egy stopperrel mérte a fájásaim hosszát, és a köztük eltelt időt.
Mikor már igazán élesben ment a játék, csak azt kérdezgette halkan suttogva, kétpercenként: Kérsz inni, Kincsem? Fogjam a homlokodat? Masszírozzalak? :-)
(A válaszom többnyire nemleges volt, és csak azért nem mondtam neki, hogy "Drágám dugulj már el!" mert már ahhoz sem volt erőm. :-D)


süti beállítások módosítása