Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Elkezdődött a hét....

2008.02.25. 12:48 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

Elmondhatom, hogy gyönyörű hétvégénk volt, pedig semmi különös sem történt. Egyszerűen csak együtt voltunk, szerettük egymást és ez így volt tökéletes. Szombaton Amandát vittük a szóbeli felvételi vizsgára, utána pedig meglátogattuk Ritáékat. Jázmin nagyon sokat nőtt, szereti ha ölben kényeztetik, de hát ki nem?! Vasárnap reggel egy hatalmasat sétáltunk Kiflivel, a tavaszias idő megint ráébresztett arra, hogy az ország egyik leggyönyörűbb helyén lakunk és ez nagy ajándék nekem. Egész nap a kertben tevékenykedtünk, a késői ebéd után. pedig egy újabb séta következett..majd egy pici pihi és este megint sétálni mentünk. Szerintem Kifli már nem tudta mi történik, mert azért ennyi séta egy nap alatt..! De én annyira jól éreztem magam a tavaszi napsugarak alatt, hogy egész nap mehetnékem volt. Este beültem kicsit Barni szobájába, és megmutogattam neki a sok szép dolgot, ami már itt rá vár. BF csak mosolygott ezen, ahogyan agitálom őt az indulásra, de hát mi tagadás…nagyon várom már!
Ma olvastam Panka blogjában egy nagyon aranyosat és remélem nem haragszik meg, de annyira magaménak érzem : „ Ne keverjük össze a vágyainkat a lehetőségeinkkel”….
Ha ilyen egyszerű lenne…..
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr92353638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panka 2008.02.25. 16:12:50

Kedves Kriszta, hát persze, hogy nem haragszom. :-) Amúgy is Bardóczy doktoré a copyright. Én is pont ezt gondoltam, akkor, mikor mondta: könnyű azt mondani, ő még sosem volt mindenórás terhes. (Sőt semmilyen... :-))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.02.25. 17:03:34

szép hétvégétek volt...Amandának hogy sikerült a felvételi? és hova?
remélem a Ti Barnitok jobban hallgat rád, ezzel a szobabemutató csalogatóval én is próbálkoztam, de az én Barnimat nem hatotta meg :))))))))))))))
az idézet nagyon találó...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.25. 17:14:42

hú, már csak 14 nap! milyen izgatott az meber már ilyenkor! nem lesz még utsó pocifotó? olyan rég láttunk már ;) hamarosan Barnival sétálhatsz!!

Zsibrák 2008.02.25. 19:35:55

Milyen közel a nagy találkozás! Gondolunk rátok!

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.02.25. 19:56:04

Köszi csajok, megint kisétáltam magam ..hátha ez a mi esténk..????

cucka 2008.02.25. 20:27:00

Tényleg, egy búcsú-pocifotó? ;) Hátha ez segít?! :)
Puszik!

Ingrid 2008.02.25. 21:16:55

Milyen szép ez a Jázmin :)


süti beállítások módosítása