Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Takarítás a magam módján

2008.03.05. 13:06 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről

Jelentem, a lakásban olyan CIF illat kering, mint egy CIF gyártó gyárban :-) Barni teljesen jól érzi magát bent, BF szerint már azért nem jön ki, mert megijedt a tisztaságmániás anyjától. Tegnap mikor hazaért, nézett rám elég furcsán, konkrétan úgy, mintha azt gondolná nem vagyok normális, mire én felháborodva mondtam, hogy : „ jó, akkor éljünk koszban?” Mire ő jót mosolygott, hogy ne is haragudjak, de azért elég végletes vagyok, mert a fuga 130 nm-en való súrolásának elmaradása, még nem eredményezne koszt itthon, csupán talán normálisnak látszanék. De hát ez vagyok én………Az éjszakám egy része megint tv nézéssel telt, nem tudom, mi történik ilyenkor, pedig nem mozgott , aludt….én viszont a mosdó meglátogatásából visszatérve , egyszerűen képtelen voltam elaludni. Megyek sétálok egyet Kiflivel és utána nagyon izgulok, hogy Barni ma délután ne akarjon velem találkozni, mert BF megint nem lesz itthon.

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr47366586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.05. 13:24:51

Én így is szeretlek és azután is, miután Barni kibújt... Nem fog ma megérkezni, biztos vagyok benne, hiszen az apukájával is akar találozni! Csak erre gondolj.
Kifli... jó sétát Nektek!

Meske 2008.03.05. 13:50:45

Na szééép! Szegény Barni nem csodálom, hogy nem tudja mit tegyen! Egyik nap kiköny9rgöd, másik nap azt mondod, jajj csak most ne! :)))) De elkellene hozzánk egy ilyen kis takarítótündér! Nagyon elhanyagoltam mostanában, bevallom most itt! Na jó azért minket sem esz meg a kosz... :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.05. 15:16:12

mielőtt elkezdek drukkolni, mindig benézek, mi a terved, óhajod aznapra ;) séta megvolt?

RKriszta 2008.03.05. 18:36:36

Igen, bár most nem esett valami jól....hiányzott BF pici keze.

Zsibrák 2008.03.05. 20:13:16

Hát, mi Áronnal már nagyon várjuk a nagy találkozásról szóló beszámolót... Szép vagy, mint mindig.

Pocakos Macska 2008.03.06. 07:22:40

Jó reggelt, hogy vagytok? :)

Ingrid 2008.03.06. 08:14:25

Drágám! Ma nem vagyok itthon, sem pedig gépközelben. DE a telefonom be van kapcsolva, csak hogy tudd....
És ma nagyon fontos napom van... izgiii....
Puszilom Barnit, vele ébredek és vele fekszem :)


süti beállítások módosítása