Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ismét férfi szemmel

2008.03.15. 12:08 - BF

Régen írtam le igazából gondolataimat, mert nem nagyon volt ihletem (eltekintve egy-két táblázattól). De most úgy érzem -minden "csöpögős" sztoriról való előítéletem mellett-, hogy itt az ideje...

Amikor pár hónapja leírtam, hogy csodát várunk, és az igazi csoda Barni megérkezésével fog megtörténni, még nem nagyon tudtam, mit is jelent ez, valahogy csak egy érzés volt... Most már tudom, mennyire igazam volt. A nehézséget most az okozza, hogy ezt a csodát, és minden velejáróját nagyon nehéz szavakba önteni. EZT ÁTÉLNI KELL!!!! Szerencsére nekem most megadatik, hogy napról napra átéljem kisfiam puszta jelenlétét (mert már ez is önmagában óriási csodás élmény), óráról órára történő változásait, percről percre zajló közös életünket, pillanatról pillanatra soha sem szűnő kíváncsi vágyakozást arra, hogy láthassam, érezhessem, hallhassam......

És ami még nagyon jó ebben a mi kis csodánkban: szerencsére már most tudni, hogy ez a csoda nem három napig fog tartani...

Ha bárki a jövőben kívánni szeretne nekem valamit, csak egyet kérek: ezt a csodát még nagyon sokáig átélhessem...

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr98381924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.15. 12:17:07

Mi azt kívánjuk Neked! Éld át és legyetek nagyon boldogok.
Barninak nagy szerencséje van az Apukájával (IS!)

Panka 2008.03.15. 22:07:17

Ezt kívánom tiszta szívből! :-) Legyetek mindig ilyen boldogok!

Meske 2008.03.16. 17:58:35

Huhh lehet, hogy én (is) túlérzékeny vagyok, de könyfakasztóan nagyon szépeket írtál BF! Ritka, hogy egy pasi így, ilyen szépen leírja az érzéseit!
Azt kívánom, hogy legyetek örökkön örökké ilyen boldogok, mint most!!!!!!!!!!!!!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.03.17. 09:23:06

és én is ezt kívánom ;) jó helyre érkezett a kissrác (de ezt már írtam)


süti beállítások módosítása