Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Barni ma 1 hónapos

2008.04.07. 13:54 - RKriszta

Címkék: barni

Barni ma 1 hónapos. Különleges módon ünnepeltünk. Apa sajnos reggelre lebetegedett, de mi azért titokban örülünk is egy picit, mert ugyan közel nem jöhet hozzánk, de azért mégis itthon van. Visszatérve az ünneplésre…. Apuci nagy bánatára Barni már 12 napja nem tett semmilyen csomagot nekem a pelusba. Kérdezősködtem, de mindenhol azt a választ kaptam, anyatejes babáknál 10 napig teljesen normálisnak mondható ez, ha annyira jó a tejcsim(hoppá!!!!), hogy minden fel tud dolgozni belőle. De mivel a mai nap már a 12., ezért komolyan aggódni kezdtem, ezért Apa gyógyszertári látogatásával egybekötve beszereztünk Glicerines kúpot, majd a doktornővel egyeztetve…- összeszedve minden bátorságomat, nekiláttam. Nem vagyok túl bátor az ilyesmiben, különösen azért nem , mert Barni még popsival sem rendelkezik, inkább csak 2 fokhagymagerezd van a helyén…Egy gyerek glicerines kúpot kettévágtam, majd határozott mozdulatokkal, megpróbáltam felhelyezni neki. De nagyon sírt, anyai szívem majdnem megszakadt, kb. a felét nyomhattam fel, mikor is úgy éreztem nem megy tovább, na és hát a bátorságom is elszállt, így visszakoztam. Szépen visszacsomagoltam, majd itattam vele a kamillateát…és akkor…bevörösödött pofival tele tette a pelust. Apa gyorsan kiugrott az ágyból, mert ezt neki látni kell…én meg nagy boldogság közepette nyugtáztam, szuper ügyes voltam, még akkor is, ha nem volt tökéletes a mutatvány. Így telik Barni első hónapos ünneplése nálunk., meg anya éhenhalásával, ugyanis a mai naptól szénhidrát megvonáson vagyok, de így kora délután már tudom, függő lettem…szénhidrát függő, és ebbe most úgy érzem bele is lehet halni, .ráadásul ma láttam a reklámot, miszerint új csomagolása van a Milka csokiknak olyan, ami visszazárható…de hát kinek van szüksége erre?? Mire visszazárnám már csak morzsák vannak, pont úgy, mint a reklámban…

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr8415125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.07. 19:03:24

gratulálok az első hófordulótokhoz és közben pedig tiltakozom az idő rohanása ellen, NEM HISZEM EL, HOGY MÁR BARNI IS 1 HÓNAPJA SZÜLETETT...

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.04.07. 21:46:14

Óriási gratula!
Az egy hónaphoz és hogy ilyen ügyesek vagytok!
Puszika!

Panka 2008.04.07. 21:53:18

Gratulálok az egyhónapos nagyfiúnak! Szóval kemény munkával ünnepelt... :-)
Milka... ne is mondd! :-)

cucka 2008.04.08. 09:58:41

Boldog Hófordulót, Barnika! :)
Táplálótejű Anya! :DDD Ismerem, ezt a 10 napos macisztrájkot! :)))) Nálunk a piszkos munkát (pl. kúp felhelyezés) Apa végzi! :)))) ... szerencsére, mert az én anyai szívem is megszakadna! ;)

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.04.08. 10:49:27

Gratulálok a hófordulóhoz!!!!! És nagyon szépséges a filmetek, kicsi Barni születés utáni élményeiről. Együtt néztük apánakvalómmal, kérdezte, hogy miért rángatja ennyire AZANŐ???!!!:-)

Pocakos Macska 2008.04.08. 14:41:45

Gratulálok a hófordulóhoz! Pocakmasszázst nem próbáltad?
Haha, minek a csokit visszacsomagolni :D

Bea · http://www.aron.blog.hu 2008.04.08. 19:29:43

Kedves 1 hónapos nagyfiú, Isten éltessen nagyon sokáig!
A kamilla tea tényleg nagyon jó tud lenni ilyenkor. És a hőmérő is...
Szénhidrátmentes diéta... én is kell kezdjem. Tessék példát statuálni!

masika 2008.04.09. 08:17:54

Nagyon Boldog első hófordulót Barni!
Nem ide való kérdés ugyan de Apukádat nem Bonifertnek hívják véletlenül? Olyan ismerős a Maminak!
A pelust pedig tessék telepakolni minden nap, jó alaposan!

Puszi a buksidra!
Lili és írnoka

lare 2008.04.09. 12:55:43

ne a baba igya a kamillateát, hanem te kb három naponta... ,)) ugyanolyan hatásos ,)) kicsit erősebbre csinálod és lefekvés előtt iszod, a fiad reggelre "ajándékozni" fog ,))


és boldogat ,))))

Meske 2008.04.10. 16:28:42

Kriszta szinte pont ez történt a napokban a keresztfiammal! Sógornőm is kétségbeesett a tizenvalahányadik napon, majd egyszercsak Tomi jól telerakta a pelust. :)) A szénhidrátfüggőséget megértem! Én is nehezen bírom immáron két hónapja csoki nélkül! Jajj!!!!!
Boldog hófordulót Barninak!!!!! :)))


süti beállítások módosítása