Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Doktornéninél jártunk

2008.04.10. 11:13 - RKriszta

Címkék: barni

 
Tekintettel arra, hogy ilyen nagyfiú lett Barni, eljött az idő, mikor is a doktornéni látni szerette volna. Ezért tegnap meglátogattuk. A védőnéninél volt megbeszélt randink, ahová 9 óra előtt (időben!!!! ) érkeztünk . Egy kislány volt csak előttünk, de pár perc alatt végeztek, így mentünk is be. Doktornéni viszonylag kedvesen fogadott, védőnéni is ott terpeszkedett, meg valami másik nő, akiről fogalmam sem volt kicsoda, de látszólag ő végezte a munka nagy részét. Biztosan szükség van 3 emberre egy falusi rendelőbe. ? Nem igen kérdeztek semmit sem, egyből Barni pucér testét követelték. Hát legyen, megajándékoztam őket a látvánnyal, majd következett a mérlegelés..aminél leragadtak mind a hárman, így az előre kitalált kérdéseimet fel sem tudtam igazán tenni, mert nem szakadtak le a témáról—miszerint Barni igen sovány, alig hízott. Na, elmesélem a részleteket. 3400 grammal született, 3150 grammal jöttünk haza. Azóta ugye nem mértem őt, mert feleslegesnek tartottam, ha nyugodt, kiegyensúlyozott baba. Na és Ő az. Sokat alszik, ahhoz képest, hogy 5 hetes jó éjszakáink vannak, van mikor 21.00-tól reggel 5-ig alszik..tehát nem panaszkodhatok. Tegnap 3370 grammot mértek, ami azt jelenti, hogy a születési súlyát sem érte még el. –ezt állítólag 2 hetes korban el kellene, ezért teljes pánik volt mindenkin a rendelőbe, szerintem azt hiszik éheztetem a gyereket. Bevallom, én nem igen estem kétségbe, persze csodálkozom, mert nem hinném, hogy csendesen éhező gyerekem lenne…ezért gyorsan azt a következtetést vontam le…..hogy olyan szálkás, párduc testű mint az anyukája. :-) A rendelőben találkoztam egy anyukával, akinek agyereke 8 hónaposan 12kg. Na ez biztosan tetszik a doktornőnek gondoltam és tényleg, Az anyuka elmondta, hogy a doktornő szerint majd ha elindul a kisfiú, akkor lemegy róla ez a kis duzzanat. Hát nem tudom!!! 5 nap múlva kell visszamennünk egy újabb mérlegelésre. Tegnap beszereztem egy mérleget, a délutáni evést mértem is…hát tényleg elég siralmas lett az eredmény, mert 40 perc alatt evett 40 grammot, majd újabb 25 perc alatt még 20 grammot. De majd igyekszem az egész napot nézni, nem csak egy etetést. Ma reggel, 50 perc alatt, két felvonásban evett 80 grammot…hát nem mondanám, hogy dől belőlem a tej..vagy csak erre lenne igénye?Mindenesetre most odafigyelek, nehogy rám küldjék a gyámhatóságot.. :-(
Hát igy alszik egy éheztetett baba???

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr52419539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.04.10. 12:53:11

Nem merek nagyon okoskodni, csak a józan paraszti eszem mondatja azt velem, hogy:
1.ha éheztetve lenne, azt jelezné és nem aludna, nyugodtan békésen, mint a bunda.
2.van olyan, hogy kereslet-kínálat. ő keres, Te kínálsz és neki ez elég.
3.így elsőre mondjuk számomra is kevésnek tűnik a mennyiség, de hát nem vagyunk egyformák...
és nem utolsó sorban: olyan szép és formás kisbaba! :)
Irigyellek ám a nyugalmadért! :) Rám biztos a frászt hozta volna ez a siránkozó asszonykórus!

Pocakos Macska 2008.04.10. 13:54:31

Cuckához csatlakozok, talán én annyit még néznék a mérésen túl, hogy szopi után tudsz-e még fejni. Mindenesetre a kiegyensúlyozottsága engem is megnyugtat. Tudják a babák mennyi kell nekik!

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.10. 14:19:34

masika, teljesen jók az érzéseid, megnézett ő is magának és a tesójához kapcsolt..jó ez igy ?: -)

masika 2008.04.10. 21:25:52

Kriszta: igen-igen tökéletes+együtt dolgoztunk egy R.betűs bankban:-) Ez itt ugye nem a reklám helye:-) Tényleg kicsi a világ:-)

Egyébként nekem is elég kevésnek tűnik amit eszik Barni, de tényleg Cuckának van igaza ami a kereslet-kínálatot érinti. Bár Én ilyen szempontból aggódós Anyuka vagyok, ha Lili kicsit kevesebbet eszik a megszokottnál némi túlzással ugyan, de Apa szerint már mentőt akarok hívni a gyerekhez.:-(

Panka 2008.04.10. 22:40:05

Ááááááá! Bocsánat, én pedig igenis okoskodni fogok! Mert baromi dühös vagyok az ilyen doktornőkre!
Kriszta, én csak annyit mondhatok, hogy ha a mi doktornőnk és védőnőnk nem traktál engem ugyanezzel a hülye dumával, és én nem vagyok olyan kis nyuszi, hogy be is dőlök nekik, akkor Borka még ma is szopizna. Ezzel szemben már 2 hónapja abbahagytuk, és addig is kínkeservvel ment csak. De miért? Mert 1 hónapos korában tápot írtak föl neki, és rám förmedtek, hogy ne éheztessem. Amire abból következtettek, hogy nem hízott eleget míg csak anyatejjel etettem.
Na most, én azóta beszéltem egy országosan elismert, a Kismama magazinban is publikáló szoptatási tanácsadóval, aki elmagyarázta, hogy a legnagyobb hülyeség minden étkezést mérni, ha valaki nagyon ragaszkodik hozzá, akkor is inkább csak 2 napont érdemes, és különben meg a napi pisis pelenkák számából lehet következtetni arra, hogy eleget eszik-e a baba. Ugyanis csak az tud kijönni, ami be is ment. :-)
Napi 4-5 egy Barni korú babánál tökéletes.
Kérlek, kérlek, pergesd le magadról ezt a marhaságot, szoptass, ahogy jónak látod, nem kell minden babának barokk puttócskának lenni!
És ne haragudj, hogy így kifakadtam, de borzasztó dühös vagyok erre az elavult malachízlalda szemléletre!!! Klasszul csináljátok, én innen megmondom! :-)))

Zsibrák 2008.04.11. 08:03:01

Nagyon szeretem ezt a hozzáállást! Minden gyereknek az anyja az első számú szakértője, szerintem. Bár a témához nem tudok érdemben hozzászólni, azt határozottan állítom, hogy Barni meseszép!

Ingrid 2008.04.11. 08:15:06

Nekem is nehéz lenne véleményt alkotnom, hiszen Heléna úgy hízott, mint egy vásári malac (bocsánat szívem :))) ) És csak remélni tudtam, hogy ez a folyamat meg fog állni. Igaz, ő kis súllyal született és ezt szerette volna kompenzálni valahol...
Barnin látszik, hogy szép, egészséges baba, semmi ok az aggodalomra.
Az én doktornőm véleménye, hogy nem kell túlaggódni, elég, ha este méred meg minden fürdésnél, azt is csak informatíve...

És még valami, amit a csajok itt most nem tudnak megállapítani :)
Barni iszonyatosan relaxált baba. Lassan és komótosan eszik, nem sürgeti el a dolgokat. Talán egy igazi gourmand.... ;)


süti beállítások módosítása