Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Babaúszás

2008.06.13. 08:48 - RKriszta

Amikor 11 évvel ezelőtt Amanda megszületett, még sok minden másképp működött, mint most. Nem is gondolná az ember, mennyit változott a világ 11 év alatt, pedig nagyon sokat. Akkor még a babaúszásnak sem volt ilyen nagy népszerűsége, sőt nagyon kevesen voltak, akik látták kedvező hatását. Valamiért én közéjük tartoztam és annak idején addig kutattam, míg megtaláltam az akkor még szinte egyedüli BABA-MAMA úszást, Mattesz Csillával. A Dagály uszodába jártunk, inkább nem részletezném milyen körülmények közé, de már akkor nagyon élveztem ezt a kis programot az akkor 3 hónapos kislányommal. Sokan csatlakoztak hozzánk a baráti körből, de amilyen lelkesek voltak az elején, mindannyian lemorzsolódtak mellőlünk.. Hosszú éveket töltöttünk együtt az uszodában, mikor is már nem volt rám szüksége, mert egyedül kezdte nyitogatni a szárnyait a medencében, később pedig szégyen, nem szégyen.. de jobban elsajátította az úszás tudományát, mint amennyire ezt én megtettem röpke 18 év alatt. :-)
Alig vártam hogy Barni nagyfiú legyen és megismertessem őt is ezzel a csodálatos kis programmal. A héten elérkezett az idő, felpakoltam a kisfiamat és először életében felvehette a legkisebb úszónadrágot, ami olyan nagy volt rá, hogy rá kellett adnom egy eldobható úszópelust alá.. :-)..de bemerészkedtünk a medencébe. Az első pillanatban kicsit hidegnek találta a vizet, de pár perc alatt, újra az én mosolygós gyönyörűségemet tartottam a kezemben. Nagyon jól éreztem magam, újra eszembe jutottak az emlékek, tényleg csodálatos 40 perc volt.. Barni végig mosolygott, nagyon bátran és talpraesetten viselkedett, ezzel ismét megbizonyosodtam arról, hogy (nekem )Ö a legtökéletesebb baba a világon és hogy nem véletlenül sózom mostanában el az ételeket.. mit tagadjam, szeretem őt annyira, mint amennyire egyáltalán lehet egy másikat szeretni….. vagy talán még egy kicsit jobban…

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr56517721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2008.06.13. 09:16:17

Jó dolog a babaúszás! És jó dolog, ha a szülők megteremtik a lehetőséget már pici kortól, hogy a gyerekek megismerhessék ezt a mozgásformát is.

Panka 2008.06.13. 10:16:05

Már annyira sajnálom, hogy Borival kihagytuk ezt a lehetőséget. :-( De a kistesóval mindenképp belevágunk!!!
Nagyon klassz mindkét kép! Ami is egy cukorbaba volt, Barniról meg úgyis tudod, hogy imádom a szívdöglesztő kis pofiját, hiszen írtam már párszor. :-) És Rólad se feledkezzünk el: nagyon csinos anyuka voltál 11 éve is, és most is az vagy!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.13. 10:55:01

Mindig is csodáltam Benned, hogy céltudatosan nevelted Amandát, és most Barnit is, nagyon jó dolguk van melletted, abszolút nem ingerszegény az életük :)
Egyénként sajnos én is tapasztalom a lemorzsolódást :( egyre kevesebben vagyunk a kezdő csapatból. De ugyanígy volt ez a kismama-jógán is, ebből látszik, hogy sokan párszor csak a divat kedvéért kezdenek bele, de kitartás az nincs :(

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.13. 16:45:34

Képzel, mi is Matesz Csillához járunk ide a római partra! Nagyon kis takaros hely és jó a hangulat! Barnival hova jártok?

Renátababa · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.06.13. 18:12:08

Nagyon jó dolognak tartom a babaúszást,sajnálom,hogy mifelénk ilyen nincs,de remélem Barni helyettünk is bepótolja!
Esztermama

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.14. 21:19:46

itt is babauszi :) fáj a szívem.. szépek vagytok!

Meske 2008.06.17. 12:12:04

Lemaradtam az utóbbi pár bejegyzésről és most elámultam mekkora már Barni!!!! :) Igazi kispasi lett! Annyira hasonlítanak Amandával egymásra! Jó kis család vagytok! ;)


süti beállítások módosítása