Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Barni a hős, megmentő

2008.06.20. 10:56 - RKriszta

Az egész úgy kezdődött, hogy Niki barátnőm, aki nagyon közel lakik hozzánk és a lánya 8 hónapos 3 nappal ezelőtt igencsak elkeseredve hívott fel…”Bedurrant az egyik cicim és hiába csinálok bármit, nem segít. Holnap utazunk nyaralni, mi lesz így?” Próbáltam nyugtatni, ellátni pár jó tanáccsal, miszerint tegye a kislányt sokszor cicire, meleg vízzel borogassa, biztosan megoldódik. Este mikor jöttem haza Amanda bizonyítványosztásáról, beugrottam. Az összes Nagyi ott ugrándozott, segítettek pakolni a másnapi nyaralásra, Niki meg folyamatosan küzdött, gépi és kézi fejőgépet felváltva használta, Dorinát folyamatosan próbálta etetni…de szegénykém már valószínűleg éhes sem volt…így Niki próbálkozásai kudarcba fulladtak. Eközben felhívtam egy szoptatási tanácsadó lányt, aki szintén a környéken lakik és ő is próbált segíteni, de hiába…Ekkor az az ötletem támadt, miért nem próbáljuk meg, hátha Barni tud segíteni. Apa eközben Barnival volt otthon és épp a fürdésre készülődtek, mikor is telefonáltam neki, indulok Barniért. Barni ekkor már 3, 5 órája nem evett. Hazamentem, felöltöztettem őt, majd indulás …Már nagyon éhes volt, sírva értünk oda.
Niki már nagyon rosszul érezte magát, hőemelkedése volt és nagyon elfáradt. A szoptatási tanácsadó azt mondta, nem sok esély van arra, hogy Barni elfogadja a cicit, mivel 2,5 hónapja nem szopizott. Azért rátettük és a mi szuperügyes kisfiunk 5 perc alatt megoldotta a problémát, ügyesen szopizott, én meg büszkén álltam ott, mert ekkor is azt gondoltam,hát nem ez a legtökéletesebb kisfiú ezen az egész világon?
Nagy boldogsággal jöttünk haza, tértünk nyugovóra és izgultunk Nikiért, hogy ne forduljon elő megint ugyanez a nyaralásuk alatt. Azóta beszéltünk telefonon, jól van és nagyon hálás Barninak a csodaszép nyaralásért…amire igaz a szlogen..” EZ nem jött volna létre, ha Barni nem ilyen ügyes…”

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr91530384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panka 2008.06.22. 17:08:01

Ez fantasztikus történet! :-)))
Barni is csúcsszuper, hogy ilyen lovagiasan segített Niki barátnődön, de számomra az is nagyon megható, hogy mindkettőtöknek kézenfekvő volt ez a természetes és szép megoldás, amivel végülis mindenki jól járt, a barátnőd megúszott egy borzasztó mellgyulladást, Barni pedig extra adag tejcsihez jutott, ami mindig jól jön egy babának. Többektől hallottam mostanában, hogy nem tudnák elképzelni, hogy más szoptassa meg a babájukat, vagy más babáját szoptassák meg, még családon belül sem, ezért hatódtam meg ezen annyira, hogy ti viszont ahelyett, hogy problémáztatok volna, ezt az egyszerűen nagyszerű megoldást választottátok. :-)))))))

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.22. 19:58:11

De Jó! Nagyon ügyes ez a kislegény! Milyen furcsa, hogy csak így elfogadta más tejét és főleg cicijét. (Bár régen is szoptatós dajkák voltak.) Na most egy kicsit elkalandoztam, csak ez olyan elgondolkodtató. Minden esetre Barni tényleg a nap hőse volt, remélem a barátnőd pedig kellemesen nyaral ezek után.

cucka 2008.06.22. 22:52:27

Jajj, te lány... olyan büszke vagyok Rátok! :) Rendesen megkönnyeztem a történetet! :)

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.06.23. 11:16:31

Barni nagyon ügyes volt. Ez egy igazi könyvbe illő szép történet:)

Pocakos Macska 2008.06.23. 13:19:27

:))) Ügyesek vagytok! Én is meglepődtem, hogy Barni elfogadta más cicjét/tejét, de tényleg mindenkinek jó volt így :)

Piroska 2008.06.23. 13:37:16

Jaj, ez nagyon helyes!!!!:-)

Renátababa · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.06.23. 13:37:29

Nagyon ügyes volt Barni és persze Te is hogy eszedbe jutott ez az ötlet,még hallottam barátnők körében ezt a lehetőséget,és bejött.

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2008.06.24. 06:48:59

Ez tényleg ritka, de csodálatos!
Barni pedig igazán ügyes! :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.24. 09:07:18

Tényleg egy HŐS :))))))

Meske 2008.06.25. 19:54:55

De aranyooos! Mintha csak tudta volna, hogy segítenie kell! :))

Áron · http://www.aron.blog.hu 2008.06.30. 21:07:07

BarniPajti egy lovag, akire a bajbajutott hölgyek számíthatnak! Íme az újabb bizonyíték...
Áron


süti beállítások módosítása