Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Bloggal vagy nélküle--egy post rólam

2008.07.28. 15:55 - RKriszta

Sokat gondolkodtam mostanában. Amikor elkezdtem írni ezt a blogot, egy cél vezérelt. Írni azért, hogy majd később megmutathassam Barninak, milyen gyönyörű várandóságom volt vele, milyen nagyon vártuk őt és talán valamit az írásaimon keresztül adni majd neki.. később, amikor már nagyobb lesz, amikor majd megérti, tényleg ő az én kis csodám.

Az elmúlt hetekben viszont nem érzem a kreativitást az írásra, ha valami kis időm van, jobban szeretek vele lenni, megnevettetni és hallgatni a kacagását, sétálni vele nagyokat..
Most itt állok tanácstalanul, mert a blogomon keresztül nagyon sok "barátnőt" tudhatok magam mellett, az írásaitokat olvasom napról-napra...Hiányoznátok, bevallom!!!!
6 hónapja vagyok már itthon, -munka nélkül-, ami egyrészt szuper, mert csodás helyen lakunk, a sétáink többet érnek mindennél, most is a kertben hancúroztunk Kiflivel...én mégis kicsit haszontalannak érzem magam. BF minden reggel elmegy itthonról, pedig ő is úgy maradna velünk, de neki mennie kell. Egész nap van elfoglaltságom egy ekkora házban, egy ilyen pici babával, nem erről beszélek. Tudom, nekem most ezt a főfoglalkozásom, olyan ez, mint Rezsőnek a rózsaszín ruhacsipesznek, akinek mosott ruhákat kell harapnia a szárítókötélen…
Talán a legnagyobb baj az, hogy nem igazán találtam még meg az utam, nekem kell valami, ami célként lobog előttem, amiért érdemes lesz majd felkelni akkor is, amikor már Barninak nem lesz rám szüksége a nap 24 órájában. Hát ezt keresem most, addig meg élvezem a kisfiam szeretetét, ami nem szűnik meg soha, amit érzek minden reggel és este..
Ez most egy ilyen bejegyzés lett.., mert nem lehet mindig minden tökéletes, még a blogok világában sem!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr85589500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.28. 16:26:25

Éreztem... hiába "vártalak itt" napok óta...

legocsajok 2008.07.28. 17:04:48

Nem kell mindennek tökéletesnek lenni...akkor nem lenne érdekes a világ.;) Lazíts,élvezd a perceket Barnival. Ő nem tud várni és ne is várjon.;)

Eriberi 2008.07.28. 20:40:34

De azért az eszedbe se jusson ám, hogy bezársz! Nagyon sajnálnám! :(
(A képeslapod megvan, csak még postára nem jutottam el vele... :$ :( De igyekszem!!)

Pocakos Macska 2008.07.28. 21:38:27

Kriszta teljesen megértelek! Van úgy, hogy "haszontalannak" érzed magad, pedig annyi dolog van a válladon! Remélem hamar túl leszel az "alkotói válságon"! Szeretem olvasni az írásaidat és nézegetni a gyönyörű gyerkőcök fotóit!

Krisz mami 2008.07.28. 22:21:54

Teljesen megértelek Kriszta! Nekem a mai napig borzasztóan hiányzik a blog írás, pedig Enci baba fejlődését annyira szívesen osztanám meg a nagyérdeművel. Asszem újra is kezdem a bloggolást...
Pusza
(Picuri élete volt a blog, amely reményeim szerint újjászületik hamarosan)

cucka 2008.07.28. 23:39:18

Jajjajj... pihengess/válságoskodj, de ne hagyd abba! Néha bennem is kavarogtak hasonló gondolatok, sokszor gondolok arra, ezeket a pillanatokat nem leírni, hanem megélni kell. És néha pár napig írni sincs kedvem... de félek több napot kihagyni, mert akkor menthetetlenül úgy járna a blogom, mint a gyerekkori szépfüzetes naplócskáim... pár nap kihagyás, aztán már "annyi minden történt", hogy kedvem sem volt behozni a lemaradást!
A döntés a Te kezedben van, bár nagyon hiányoznál, ha nem írnál többet, drága szűk 38-as! ;)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.07.29. 08:36:08

Kedvesek vagytok lányok, ígérem igyekszem írni..
Krisz mami...Én időnként rátok klikkelek..hátha, úgyhogy ha lehetőséged van..várlak vissza én is sok sok szeretettel...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.29. 11:10:30

Kriszta, velem is hányszor van ilyen! sokszor érzem magam haszontalannak.. remélem gyorsan elmúlik Nálad is :) hiányzol ;)

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.07.29. 11:36:23

Én is átestem már hasonló válságon, de ez érhető valamilyen szempontból, a dolgos hétköznapok után nekem nehéz volt megszoknom az itthonlétet. Aztán szépen kialakult a dolog. Blog, hát... Nem kell mindig írni, ha nincs hozzá kedved! Írj, akkor amikor valmai olyan dolgo történik, amit az mindenkivel meg szeretnél osztani. De ne hagyd abba! Kíváncsiak vagyunk Rátok!

Zsibrák 2008.07.29. 13:40:44

Furcsa, én is gondolkodom azon, hogy abbahagyom. Megértelek. Azért hiányoznál....
Áronanyu

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.07.29. 14:13:55

Na nem!!! Ha én megigérem, hogy Nem hagyom abba....akkor Áron blogjánal is folytatódnia kell...Megegyeztünk??

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.29. 18:06:49

Hányszor, de hányszor érzem magam hasztalannak én is :) Pont a napokban volt ilyen krízisem, futnék, menekülnék ebből a nyugalomból. De nem lesz ez mindig így :D
abbahagyni pedig TILOS, SZIGORÚAN MEGTILTOM!!!!! ;)

Eszter · http://renatababa.blogspot.com 2008.07.30. 07:53:55

Látom másnak is vannak hasonló érzései...Na de elmúlik,egyszer fenn,egyszer lenn...ilyen az élet!
Kriszta! Már csak a gyerekek miatt se hagyd abba,hogy legyen Nekik egy emlék...

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.07.30. 08:57:47

Hát ezért klikkelgettem Én ide hiba nap, mint nap, már azt hittem, hogy valami baj van az oldaladdal:-)
Néha megmondom őszintén nekem is fárasztó a blogírás, bár szeretem, csak ez is időt vesz el, amit Lilivel tölthetnék. Van, hogy napokig nincs is kedvem, de aztán jönnek a bejegyzések, hogy hol vagyunk már.
Teljesen megértelek Kriszta, de azért ne hagyd abba az írást ha lehet!

Bea · http://www.aron.blog.hu 2008.07.30. 13:48:13

Hát, nagyon nagyon édes vagy, Kriszta!
Jólesett.
Zsibi


süti beállítások módosítása