Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Amanda

2008.09.13. 08:20 - RKriszta

Címkék: amanda

Ez a napló Barni naplója, de azt szeretném, ha majd egyszer elolvassa, tudjon meg sok mindent a családjáról, arról, hogyan éljük a napjainkat. Ezért születnek néha postok Amandáról is, na meg azért, mert Ő is az én gyermekem.

Amikor Amanda a világra jött, elmondhatom, csak én vártam őt. Persze mellettem voltak  a szüleim, a bátyám..barátokról nem igen mesélhetek, mert akkor a barátaim mind fiatalok voltak, gyerek nélkül, nem igen tudtak mit kezdeni a helyzettel. De nem is baj ez, hiszen így van ez jól. Apukám nagy támasz volt nekem, talán ezért alakult ki közöttük egy különlegesen szoros kapocs, ami a mai napig is tart. A Papával lenni, a Papánál aludni mindig nagy boldogság. Amanda nagyon aranyos baba volt és ezt nem csak azért mondom, mert az idő megszépítette már, hanem ez így is volt. Sosem volt vele semmi baj, talán tudta, milyen nehéz nekem vele egyedül és ezért inkább csak boldogságot adott, mint problémát. Amikor ovis lett, két nagyon jó barátnőre tett szert, én pedig az anyukájuk személyében egy nagyon jó barátnőre. Nagyon mély barátságok lettek ezek, én nagyon sokat köszönhetek a barátnőmnek, aki támaszom volt a hétköznapokban, aki segített, hogy úgy éljünk "velük" mint egy nagy család. Sok időt töltöttünk együtt, és én ezt sosem felejtem el. Amanda itt látott először "igazi" családot, Apukával...Sokszor vettük azt észre, hogy Ami Árpihoz bújik. Ekkor éreztem először igazán, hogy a lányomnak hiányzik valaki. Amikor BF része lett az életemnek, Amanda szeretettel fogadta, örült neki, hogy neki is lehet Apukája és ezt nekem több alkalommal, mondta is. Nem mondott soha semmilyen kritikát, mert ha Anya őt választotta, úgy érezte neki is tökéletes lesz. Büszke vagyok a lányomra, mert sok felnőtt megirigyelhetné az alkalmazkodni tudását, a feltétel nélküli szeretetét. Amikor Barni megszületett, Ami szemében csak boldogságot láttam és ez így van a mai napig is. Sokszor viszi el a  szobájába, fekszenek az ágyon, Barni kacag, Ami szórakoztatja. Az esti fürdések is olyan édesek. Nem érzek féltékenységet, pedig biztosan most több figyelem jut Barnira még akkor is, ha igyekszem erre odafigyelni.
Ami tökéletesen veszi az iskolai akadályokat bár nem is igen kell őt noszogatni, mert elfogadta, hogy ebben nálunk komoly szigorúság van. Még hosszú oldalakon mesélhetnék róla, de csak az tudnám elmondani százszor és még százszor, milyen büszke vagyok rá és nagy boldogság nekem az, hogy Én lehetek az anyukája…

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr76661265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbara 2008.09.13. 10:14:03

Büszke is lehetsz Rá, gratulálok!!! :))) Kifli meg csúcs volt! ;)

Barbara 2008.09.13. 10:15:10

Most látom csak, boldog fél éves szülinapot Barni! :))

Panka 2008.09.13. 11:52:19

Csodálatos gyerekeid vannak! Biztosan nem lehetett könnyű egyedül Amandával (engem 5 hónapos koromtól nevelt egyedül anyukám, és bár ő is mindig ugyanezt mondja, hogy nagyon jó gyerek voltam, biztosan éreztem, hogy így tudok neki segíteni, azért én tudom, hogy néha milyen nehéz lehetett neki), de annyira jó látnom, hogy van igazság, és mostanra egy ilyen gyönyörű, kerek kis család kárpótol téged a nehezebb évekért. Bocsánat, kicsit hosszú lettem, de szerettem volna elmondani, hogy milyen öröm egy ilyen szép családról olvasni. :-)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.09.13. 12:52:00

Kedves vagy Panka, köszönöm.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.09.13. 13:19:38

Jaj, de nagyon örülök, hogy felraktad a linket. Most nézem és ámulok, csak ámulok. Nagyon tehetséges Amanda! (Igazi felüdülés munka közben hallgatni a színes előadását) :)
Büszke lehetsz rá! :)

Zsani 2008.09.13. 15:00:30

Nagyon aranyos Amanda és Buszke lehetsz a gyerekeidre nagyon!:)
Zsani

Ingrid 2008.09.13. 20:59:28

En is buszke vagyok, megpedig Ratok! Nagyszeru no/Anya vagy, Amanda pedig fantasztikus gyermek es testver egyben

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.14. 15:01:09

sajnos a videó nem nyílik meg nekem.. azt viszon látom, hogy Ingridnek igaza van ;)

Renáta · http://renatababa.blogspot.com 2008.09.15. 07:30:09

Olyan jó anyának lenni,hát még kétgyerekesnek,ilyen jó gyerekekkel,ragozzam??...örülök az örömödnek!!!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.09.15. 18:01:23

Nagyon megható volt olvasni a soraidat! Amanda biztosan olyan fantasztikus kislány, ahogy leírtad! Igazán Büszke lehetsz rá!

Bíborlili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.09.16. 11:08:45

Óóóó De tüneményes Amanda, na és Kifli debütálása.
Hihetetlenül tehetséges a gyönyörű lányod Kriszta, minden elismerésem!!!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.09.16. 15:42:23

amilyen gyönyörű kívűl, olyan gyönyörű belül is...gratulálok a gyerekeidhez!!!!!!

Bea 2008.09.17. 07:43:24

Ez olyan szép:)

Ildi · http://www.gurtler.blogspot.com 2008.09.19. 14:18:42

Meghallgattam Amanda mesemondását. Olyan nagy lmény volt... Gyerekkoromban mindenhol verset mondtam, így igazán élvezem az ilyesmit... Nagyon szépen mondta a meséket!!!! Gratulálok! ;)

Pocakos Macska 2008.09.22. 13:59:32

Panka szépen megfogalmazta, Amanda csodálatos kis/nagylány!
A sulis mese is aranyos, de igazából a szobás/mamuszoson ámultam, milyen nehéz, rengeteg betűrím - mégis szépen hangsúlyozott és olyan ügyesen mondta. :) Tényleg büszke lehetsz Rá. Kifli is aranyos volt :D

Pöttye (törölt) 2008.10.26. 17:40:58

Kicsit megkésve, de végre meg tudtam nyitni a videót.... Kriszta... Ámulok és bámulok és mosolyogva figyelem leányodat...
GRATULÁLOK neki, neked... csodásak vagytok mind a ketten...
Kifli meg.... éééééédes:)

Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt a kis videót... :)


süti beállítások módosítása