Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Barni

2008.09.22. 12:02 - RKriszta

Címkék: barni

 

Köszönjük szépen a sok-sok kedves szót, nagyon aranyosak vagytok.
 
Ma voltunk a doktor néninél a 6 hónapos látogatáson. Csak dicséretet kaptunk, Barni édesen mosollyal köszönte meg a doktor nénink kedves szavait, vagy a védőnénit nevette ki, na ezen sem csodálkoznék. A súlya: 7400gramm és 72,5 cm hosszú. A doktor néni meg is jegyezte, hogy ideje lenni valamelyik kosárlabda csapatba beadni a jelentkezésünket, mert ugye a jó helyek gyorsan elkelnek. Csodálkoztam is azon amit mondott, mert a doktor néni kedves, alapos és mindig mindenre emlékszik, de az biztos, hogy amikor humor osztogattak, na Ő nem állt sorban. Megvizsgálta Barnit, és beígérte, hogy napokon belül egy fogacskával több lesz a házunkban, na de én már csak akkor hiszem el, ha látom. Mindenesetre az éjszakánk elég fárasztó volt, Barni kitartóan sírt 2,5 órán keresztül. Még a mi ágyunkban is sírt, pedig oda bekerülni nálunk nagy kiváltság. Anya ugyanis következetesen betartja, amit ígért, Barninak van saját ágyikója , ott kell aludni. Ezért én csak járkáltam át, 5 percenként egy kis simogatásra, aztán vissza és így ment ez egész éjjel. Nagy dilemában voltam, mert általában egy kis kajcsira éjjel is megnyugszik, én viszont úgy gondolom, ha már egyszer végre leszoktunk az éjszakai falatozásról, nem szeretnék visszaszokni. Ezért úgy döntöttem, betartom a szabályokat még akkor is, ha ez megint egy éjszakai virrasztásomba kerül.
Ma megkérdeztem erről a doktor nénit, aki még engem is megdicsért, sőt a védőnéni azt mondta, milyen stramm vagyok, hogy így kibírom, mert a legtöbb anyuka, ilyenkor a rövid távú egyszerű utat választja. Hát de én nem!!
Mindenesetre azt javasolták, késő délután ne gyümölcsöt egyen, hanem valamilyen pépet és erre jöhet még este a tápszer. Talán az jobban eltelíti a pici kis gyomrát.
A hétvégénk szuperul telt, bár Apa megint nem volt itthon szombat délután, én viszont felpakoltam a gyerekeket és elmentünk vásárolni ÉÉÉÉÉS utána meglátogattuk gyönyörű barátnőnket, Helénát. Meglepődtünk, mert Heléna szinte ugyanakkora, mint Barni, csak olyan mint egy buldózer és egyenlőre lenyomja Barnit, aki némán tűrte, ahogyan Heléna rámászott, na meg persze a finom puszikat is, amiket olyan édesen osztogatott. Na, de majd pár hónap múlva igazi játszópajtások lesznek. Vasárnap délelőtt Apa kertészkedett, mi meg sétálgattunk, meg Apát és Kiflit néztük a kertben.( „ Csak Kifli ne adna ennyi puszit—„) Délután pedig elmentünk a barátainkkal cukrászdába. Nem akármilyen cukiba, hanem ide. Igazán Amandának találtam kis ezt a kis programot, de mindenki jól érezte magát . Amikor hazajöttünk Amanda átment az Apukámhoz, aki ma elmondta, Ami fél órán keresztül mesélt neki, tehát ebből azt a következtetést vonom le, hogy jól érezte magát.
Ma egy csendes nap van, a mosógép zörög csupán, Barni alszik a friss levegőn a teraszon…illetve épp most ébredezik… :-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr3675562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter · http://renatababa.blogspot.com 2008.09.22. 13:37:20

Kriszta,én azért jegyzem az eseményeket,hogy ne merüljenek feledésbe,de Te is szépen irogatod azokat,amik neked fontosak!!!Nem az a lényeg,hogy minden nap jegyezz,hanem hogy szeretettel tegyed!! És Barniról meg Amandáról Te szeretettel teszed ezt!!!!

Barni gyönyörűen fejlődik!!!
A cukrászdába legszívesebben én is elmennék!!!

Meske 2008.09.22. 14:02:58

Kriszta annyira szép mandulavágású szeme van Barninak!!!!!!! Fúúúúú nem semmi!!!!!!!

Pocakos Macska 2008.09.22. 14:05:12

Hű, tényleg szép méretek :) Éjszaka :( Gratulálok a kitartásodhoz, szerintem meghozza az eredményt - lehet a fog volta tettes? Helénával nagyon aranyosak lehettek :) Szuperek a képek :)

Piroska 2008.09.22. 14:27:45

Látom már, mire utaltál:-)

Barbara 2008.09.22. 17:21:30

Hihetetlenül helyes a fiad!!! Bár a lányod után ez nem is csoda! ;) Nagyon szép gyerekeid vannak! :))) A cukiba mi is elmegyünk, jó ötlet! :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.22. 22:22:45

Már Ti is itt??? :))) Tényleg jó ez a cukrásda, Helénát is lenyűgözte :)
Barni pedig milyen jópasi lett :) Főleg az alsó fotó ;)....

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.09.22. 22:30:26

Jaj de jóképű ez a Barni! Imádnivalóan huncut! A kitartásodért csillagos ötös, én sajna nem vagyok ennyire biztos a dolgomban, hajnali fél hétkor is inkább megetetem, bár kilenckor ugyanúgy követeli a jussát... Szuper helyen voltatok, ha Milán nagyobb lesz, mi is ellátogatunk ide :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.09.23. 09:30:45

kitartás, biztos, hogy a fogacska teszi ezeket a horroréjszakákat, ha kibújik, ismét alszik a gyerek...csak az a gáz, hogy kb. 1.5 évig fogzanak :)
szuper méretek és csodahelyes mosoly...ha véletlen kislányunk születik még beszélünk :))))))

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.09.23. 09:36:58

Barni nagyon helyes:) Neked további kitartást, és jobb éjszakákat!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.09.23. 10:33:58

Barni iszonyatosan jóképű kislegény! Nagyon ügyes és kitartó vagy az éjszakázással kapcsolatosan! Bizony nekem is hasonló elveim vannak az éjszakai (nem) evéssel, a szülők ágyában (nem)alvással kapcsolatosan!

Panka 2008.09.23. 12:19:30

Barni csúcsédes kispasi! Akarom mondani, annyira nem is "kis" pasi. :-) Borika most 14 hónaposan csak 3 centivel és fél kilóval több nála - de hát ő meg még lányok között is az aprócskák közé tartozik. :-)
Remélem az éjszakák is hamarosan rendeződnek. Nálunk is ilyen fél éves kor körül volt egy rosszabb időszak, de aztán 1 hónap alatt elmúlt.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.25. 07:54:49

hűűűű, ez a cuki maga a kánaán! Barni tényleg csudaklassz pasi, tessék Rá vigyázni ;)

Zsibrák 2008.09.30. 12:46:58

Pajtikám, nagyon örülök, hogy személyesen is kezet rázhattunk a hétvégén, régi vágyam volt. A személyi trénered, Amanda, elbűvölő, a mamid nemkülönben. Pacsi,
Áron


süti beállítások módosítása