Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

A baba akire vágytunk

2008.10.25. 00:00 - RKriszta

 

Szerintem Barni nem anyafüggő. BF néha szokta mondani ezt, de én úgy érzem, egyáltalán nincs így.
Szereti a társaságot, mind minden gyerek, sokszor játszik viszont már magában,(na jó, csak max. 10 percet), de igazából, ha valaki foglalkozik vele, szinte mindegy ki az illető. Határozottan megismer már minket, de édesen mosolyog bárkire, aki kedves szavakkal illeti.
Szeret hangzavarban aludni, nem igényli a csendet, talán azért, mert mivel én nyughatatlan vagyok, mindig zizeg nálunk valami. Zene, tv, számítógép, vagy épp csomó ember, akik szívesen járnak hozzánk.
Vannak pillanatok, amikor viszont csak ketten vagyunk. Reggelente, mikor Apa és Amanda elmegy, mi kettesben fekszünk még egy kicsit, aztán felöltözünk.. na, ilyenkor szoktunk beszélgetni az élet nagy dolgairól. Mesélek Barninak arról, milyen volt akkor, mikor a pocakomban volt és hogy milyen nagyon vártam őt. Ilyenkor úgy teszek mintha össze akarnám hajtogatni őt picire és közben el is mondom neki hogy : „hol van az én pici babám", és közben nagyon kacag, mert nagyon tetszik neki a dögönyözés. A napokban a barátainknál fektettük őt le fürdés után , majd mi felnőttek éjfélig kockáztunk, majd az ölemben egy pokrócba csavarva hoztam őt haza. Barni ebből semmit sem vett észre, édesen szundizott tovább az ágyában reggelig. Ekkor mondtam BF-nek, : „ Szerintem nem véletlen az, hogy ilyen sokáig vártunk rá…”
Ha még Barnabás nem is veszi észre annyira a programok közti különbséget, én viszont nagyon értékelem az olyan progikat, amikor Apa is velünk van, mert úgy szeretem őket nézni..IGY EGYÜTT!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr77726799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2008.10.26. 08:38:05

Barni egyre szebb és okosabb is! Nektek is nagy mázlitok van, hogy ilyen nyugodt és kiegyensúlyozott baba (bár azt hiszem itt sok múlik a szülői hozzá álláson is)!
A fotók pedig ismét magukért beszélnek!

legocsajok 2008.10.26. 13:08:31

Nyugodt és intelligens szülőktől csak jót lát és tanul a gyermek. Barni nem hiába olyan amilyen. Nagyon édes,és mennyire élvezi a vizet...:)

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.10.26. 14:44:40

aranyosak együtt:) És mennyire hasonlítanak egymásra:)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.10.26. 17:32:32

elhiszem, nincs is jobb az ehhez hasonló pillanatoknál!

játék, nálunk ;)

Pöttye (törölt) 2008.10.26. 17:41:28

Az az édes fejecske.... :)

RenátaAnya · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.10.26. 22:29:07

Nagyon édesek együtt!!

Egy játék vár Téged a blogunkban!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.10.27. 08:07:16

Kis drágaság....
Tegnap este én is mesét mondtam Helénának a pocaklakó Bogyólányról, akit nagyon vártal és lett belőle szép Heléna, aki csendes, nyugodt, nem hisztizik és gyönyörűen alszik.
Nos, hogy mennyire egyezett a dolog a valósággal, sejtheted ;)

Pocakos Macska 2008.10.27. 11:50:08

Nagyon jó képek, annyira édes arcot vág, ahgy locsolják :))))

Panka 2008.10.27. 20:23:26

Tényleg olyan aranyosak a fiúk így együtt. :-) Szerintem is látszik ám Barnin, hogy mennyire vártátok. Gyönyörű, kiegyensúlyozott kis mosolybomba. :-)))

Panka 2008.10.28. 09:49:15

Én is játékra invitállak, úgy látom ugyanarra, mint Renátáék. Sebaj, így egyszerre két kérésnek tehetsz majd eleget. :-)


süti beállítások módosítása