Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Héviz

2008.11.05. 22:06 - RKriszta

 

Az elmúlt hétvégén családostúl és barátainkostúl Hévizre mentünk egy picit feltöltődni.. Talán egy picit fáradtabban tértünk haza, mert hát ugye egy pici babával pihenésről szó sem lehetett., de élményeket mindenesetre sokat szereztünk. Elmesélek egyet, az enyémek közül. BF rákényszeritett egy masszázsra, ami olyan nagyon nehezemre esett, de mivel szépen kért, mit kért.. könyörgött, beadtam a derekam és kértem egy időpontot. :-) Szombaton 13.30.
Előtte gondoltuk úszunk egyet és lementünk a medencékhez. Amikor leértünk mondtam, hogy én már nem megyek be a vízbe, mert már csak bő fél óra van az időpontig, nem vizezem össze a fürdőrucim. Ezért én a medencék között sétálgattam Barnival és néztük Apát és Apa barátját, ahogyan a vízben pancsolnak..13.15-kor, Apa kijött a medencéből, azzal a felkiáltással, hogy mindjárt átveszi Barnit , csak még átruccannak a másik vízbe. Gondoltam rendben, csak teljen már az idő, mert leszakad a kezem..Majd 13.28-kor Apa kiszólt a medencéből, hogy szerinte elkéstem, mert a másik órán már 14.00 lesz mindjárt..majd egyből ott termet és átvette Barnit majd hozzátette, siessek. Gondoltam hurrá, már a relaxációs masszázsomra sem mehetek nyugodtan, de elképzelve azt a 20 percet, nem is voltam mérges. A masszázs pultnál már nagyon vártak, majd közölték, sajnálják, hogy az uszoda egyik órája rosszul jár, de így várnom kell még 30 percet. Na, ennyit a masszázsról, csoszogtam vissza a fürdőköpenyemben, ahol is Apa várt Barnival a kezében..aki persze egyből átjött a karjaimba. Eltelt újabb fél óra, amikor is végre eljött az én időm,..Barni vissza Apának, én indulok…Még ki sem tettem az uszodából a lábam, a fiam már szundizott Apa mellkasán, és amíg én távol voltam, ők ketten egy napágyban fekve szundiztak. Amint megérkezve melléjük álltam, még fotózni sem tudtam, mert Barni hatalmasra nyitotta a szemét és vigyorogva köszöntött, olyan arckifejezéssel az arcán: Hogy na kialudtam magam, indulhat a buli, de jó hogy megjöttél Anya…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr44753017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.11.12. 08:45:08

:))) De legalább jól esett a masszázs?

rkriszta 2008.11.12. 09:14:53

oh, igen, az szupi volt.

masika 2008.11.13. 12:46:10

Oh de jó kis program! Ez egyébként nálunk is jellemző, ha az Apjával van a gyerek alszik, ahogy hazaérek kipattan a szeme:-)
Remélem azért a masszázs tényleg jó volt!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.13. 15:49:23

Én arra a fél órára nem mentem volna vissza :o)
Bemerültem volna a medencébe, átúsztam volna pár hosszt, hogy masszázs után kisimultabb legyek ;)

Puszika!

panka 2008.11.14. 13:22:05

Hú, ez klassz lehetett, bár tisztában vagyok vele, hogy a babás pihenés nem mindig pihentető a szülőknek, azért jó néha egy kis változatosság.
Egy olyan masszázs nekem is jól esne...igaz, nekem most csak kismamamasszázs jöhet szóba. Egyszer már voltam is, nagyon jó dolog...


süti beállítások módosítása