Napló Barniról

Kriszta feljegyzései Barniról

Fotóalbum

Utolsó kommentek

  • Sav Jánoa: Édességek • Ajándék (2017.06.28. 18:42) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? Édességek · Ajándék (2017.06.28. 18:40) Szomorkás vasárnap
  • Sav Jánoa: Ezt próbáltátok már? <a href="http://usacandy.hu">Édességek · Ajándék</a> (2017.06.28. 18:38) Szomorkás vasárnap
  • gneke: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk! gneke és családja (és ha ráérsz kukk be hozzám egy játékra) (2010.12.25. 16:10) 1 év után
  • masika: Jó olvasni rólatok:-) (2010.11.18. 03:01) 1 év után
  • Utolsó 20

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hétköznapok 6.

2008.02.06. 14:13 - RKriszta

Címkék: úgy valamiről


Elérkezett az idő, mikor is elmondhatom, nyugisan telnek a napjaim. Illetve kevesebb munkával. Igyekszem többet itthon lenni, de már rájöttem, nekem alapból mennem kell. A hét nagyon jól kezdődött, mert végre hallhattam Barni szívhangját, láthattam őt egy pillanatra. Édesen nézett rám, azt hiszem egyre türelmetlenebb leszek 2500 gramm a súlya, a hozzáértők szerint nem igen lesz nagyobb 3 kilónál. Ennek nagyon örültem, mert az elvem az, majd itt kint szépen megnő. Végülis onnan ki is kell jönnie, szóval nem kell hatalmasra nőni. Hétfőn voltam masszázson is, ami eszméletlenül jól esett, meg beiktattam egy pedikűrt is. Viszont tegnap észrevettem, ahogyan a folyosón közlekedtem, hogy igazi kismamajárásom lett. BRUM-BRUM mint egy medve. Aztán mentem tovább, azzal a kijelentéssel, hogy tudok én még rendesen menni. De a járásom nem változott, csak a tempó..ezen jót mosolyogtam. Tegnap mondtam BF-nek is, hogy most kezdem érezni, kicsit nehezebb az élet a pocakkal.
A múlt héten igazán büszke lehettem a lányomra. Miután megnyerte az iskolai vers és prózamondó versenyt, az ő korosztályában ő képviselte az iskolát a területi versenyen. Nagyon sok mesét elolvastam, keresve a legtökéletesebbet, amivel készülhetünk. Modern világunknak köszönhetően az interneten megtaláltam azt, ami tökéletesnek bizonyult. Elkezdtük tanulni, Amanda annyira ügyes, így nem volt nehéz vele haladni. Pár nappal később a megmérettetésen, lenyűgözte a zsűrit és maximális pontszámmal megnyerte a versenyt. Őszintén mondhatom, az anyaságban ezek a pillanatok a leggyönyörűbbek, ezek feledtetik a nehézségeket, és igazán boldoggá teszik a szívemet. Ezúton is szeretném megköszönni Csandinak, aki humorával igazán különleges meséket ír. Mi  MESE A TENGERKÉK TINTAHALRÓL című mesét választottuk. Úgy láttam BF is büszke volt a lányára.. BF…..nagyon hálás vagyok, mert olyan édes férjem van. Aggódik értünk, mellettem van és igazán figyelmes. Szerintem ő lesz a világ legboldogabb apukája ha Barni megérkezik és nagyon remélem, hogy ő lehet majd az első aki megcsodálhatja a kis pofiját. Úgy érzem, nagyon boldog lesz és én már úgy várom, hogy láthassam azt pici kis testét a kezeiben. De jut is eszembe..holnap elutazik, és csak vasárnap jön haza. Nem örülök most ennek, de nagyon remélem Barninak majd eszébe sem jut most elindulni.
Hétvégén Heléna kápráztatott el megint minket, édes az a pici lány…
 

A bejegyzés trackback címe:

https://barni.blog.hu/api/trackback/id/tr54327841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.02.06. 14:29:45

Amanda kivételesen ügyes lány, nagyon szépen mondta el a mesét. Te pedig csodálatos mesét választottál Neki. Nagyon jók vagytok együtt :)
BF és Heléna kompozíciója volt a hétvége fénypontja, őket már csak az Amanda-Heléna múlta felül....

Barni nem fog megérkezni, hiszen tudja, hogy Apukája itt szeretne lenni, amikor megérkezik, éppen ezért még élvezi a pocakod luxusellátását ;)

RKriszta 2008.02.06. 14:33:18

Luxusellátás?? Drágám....a képek....amiket imádunk!!!

Eriberi 2008.02.06. 15:20:59

Hatalmas nagy gratula a lányodnak!!
Ezek a képek nagyon szépek! :)

Meske 2008.02.06. 15:38:44

mennyire üyges leányzóóóóóód van!!! Gratulálok neki, kérlek mond meg!!! Ez az élmény örökre elkíséri, míg él!!! Tudom, mert bennem még most is él a hasonló élményem!
A fotók szuperek, a csúcs tényleg Amanda és Heléna párosa! :)

Pocakos Macska 2008.02.06. 16:22:25

Gratulálok a lányodnak, nem a legkönnyebb mesét választottátok :)
Drukkolok, hogy úgy alakuljon a szülésed ahogy szeretnétek! (azta, lassan Te jössz :))) ) A képek magukért beszélnek, Helénának igazán jó dolga volt :)

velver · www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.06. 16:44:31

Gyönyörűek! :):):)
Barni is biztos jóvágású legáény lesz, addig meg Amandának van kin gyakorolni a nővérszerepet! :)
Veronika

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.02.06. 17:49:10

nagyon ügyi lányod van!! és emelett még gyönyörű is ;)

Ingrid 2008.02.06. 21:18:21

Most látom a képeket! :)))) Nagyon nagyon szépek! A mi lányaink :)
A mesét ismét elolvastam, imádjuk :)))

Zsibrák 2008.02.07. 09:18:00

Gratulálunk Amandának!
Hamarosan Barninak mesélheti a meséket :)

cucka 2008.02.07. 09:43:50

Jajj, de szép a lányod és gratulálok neki ezúton! :)

Nagyon jót nevettem azon, ahogy Heléna "szétdobta magát" BF kezében és békésen aludt! :)))

Pöttye 2008.02.07. 10:14:20

Gratulálok a szép sikerekhez, AMANDA Nagyon büszkék lehetnek rád a szüleid!

És csatlakozom a BF és Heléna kép rajongóinak táborához! Tündériek!!!!


:))))

Kriszti, sok egészséget az elkövetkezendő pár héthez:))))

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.02.07. 10:23:07

Lányok, olyan aranyosak vagytok.

RKriszta 2008.02.07. 10:43:51

VELVER....nem találom a blogodat


süti beállítások módosítása